یکشنبه, 09 اردیبهشت 1403
یکشنبه, 09 اردیبهشت 1403

اختصاصی  حکایت گیلان | شنیده ها حاکی از آن است در ادامه ثبت نام کاندیداهای مجلس چند چهره مطرح برای اولین بار  در حوزه انتخابیه رشت و خمام ثبت نام کردند.

سید کاظم دلخوش نماینده چهار دوره صومعه سرا، رامین مهمانپرست سخنگوی اسبق وزارت امور خارجه و فاطمه شبرزاد عضو دو دوره شورای شهر رشت از جمله این افراد هستند.

حضور  دلخوش در رشت پیش از این هم شنیده می‌شد. او اکنون خودش را یک نماینده در سطح ملی می‌داند و شاید فکر می‌کند حوزه انتخابیه فعلی کوچکتر از سطح خودش است.

رامین مهمانپرست اصالت گیلانی دارد. او مدتی پیش  به عنوان رئیس شورای سیاستگذاری خانه دیپلماسی کشور «دوره‌های تخصصی DBA با گرایش دیپلماسی اقتصادی» را در گیلان آغاز کرده است. وی دوره گذشته در حوزه انتخابیه تهران ثبت نام کرد و تنها 5700 رای کسب کرد. شاید از آنجا که میدانست جایی در لیستهای اصولگرا و اصلاح طلب ندارد این بار در جایی داوطلب شده که شانس بیشتری برای پیروزی داشته باشد. مهمانپرست خودش را برای انتخابات ریاست جمهوری هم کاندیدا کرده بود که طبق انتظار ردصلاحیت شد. وی بیشتر به خاطر سابقه ازدواج با مریم کاویانی بازیگر تلویزیون شناخته شده است.

فاطمه شیرزاد در انتخابات گذشته شورای شهر رشت شکست سنگینی خورد و حتی به عنوان عضو علی البدل هم انتخاب نشد. او با 4700 رای در مقام بیست و ششم قرار گرفت.

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان