سه شنبه, 11 اردیبهشت 1403
سه شنبه, 11 اردیبهشت 1403

به گزارش حکایت گیلان | مسئول روابط عمومی ستاد امر به معروف استان خراسان رضوی با اشاره به درگیری روز پنجشنبه در مجتمع آرمیتاژ می‌گوید که افرادی که در این مجتمع درگیری ایجاد کردند «مرتبط با یک تشکل مردمی بوده‌اند» و آنها «ارتباطی به ستاد امر به معروف نداشته‌اند».

امروز یک مستندساز و خبرنگار محلی فیلمی از برخورد گروهی که خود را «آمر به معروف» معرفی می‌کردند با مردم و یا کسبه در مجتمع آرمیتاژ مشهد در روز پنج‌شنبه منتشر کرد.

رضایی: خودمختار بوده‌اند/ چنین برخوردهایی محکومند
آقای رضایی ارتباط این گروه با ستاد امر به معروف، چه به صورت مستقل و چه وابسته به یک تشکل مردمی، را به کل رد می‌کرد و تاکید داشت که ابدا هیچ مجوزی نداشته‌اند.

به گفته‌ی او هر گروهی که قصد امر به معروف داشته باشد باید از جانب فرمانداری و ستاد امر به معروف مجوز داشته باشد و نیز با مسئول آن مجتمع هماهنگ کند.

آمر به معروف حتی در دفاع از خود هم حق استفاده از اسلحه را ندارد
دبیر ستاد امر به معروف استان خراسان رضوی گفت: آمر به معروف حتی در دفاع از خود هم حق استفاده از اسلحه را ندارد و باید از مراجع قضائی کمک بگیرد.

رضایی البته تایید کرد موارد این‌چنینی هرچند نادر اتفاق افتاده است اما معمولا آموزش دیده نبوده‌اند.

خزائیان: مجوزی از سمت ما نداشته‌اند/ مرتبط با یک تشکل مردمی بوده‌اند
آقای خزائیان در گفت‌و‌گو با انصاف نیوز گفت: این افراد ارتباطی به ستاد امر به معروف نداشته‌اند و اگر گروهی قصد امر به معروف آن هم در سطح تذکر لسانی داشته باشند باید مجوز داشته باشند.

او با خنده‌ی تلخی می‌گفت: در کلیپ صدای شوکر می‌آید خب [معلوم است] این‌ها ما نیستیم.

مسئول روابط عمومی ستاد امر به معروف استان در مورد حضور این افراد در میان افراد آموزش‌دیده‌‌شان هنوز اطلاعی نداشت و این‌طور توضیح می‌داد که این مورد بی‌ربط است و آموزش‌شان ربطی به این اتفاقات و برخورد با مردم ندارد.

آقای خزائیان می‌گفت این افراد نه از ستاد امر به معروف و نه از فرمانداری مجوز نداشته‌اند.

او می‌گوید: مجوزی که ستاد امر به معروف می‌‌دهد به تشکل‌های مردمی‌‌ای داده می‌شود که قصد رفتن به مجموعه‌ای را دارند و با مسئول ان مجموعه هم هماهنگ می‌کنند.

به گفته‌ی آقای خزائیان این‌ها نیز مرتبط با یک تشکل مردمی بوده‌اند اما نخواست که نامی از آن تشکل ببرد.

همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان