پنجشنبه, 13 اردیبهشت 1403
پنجشنبه, 13 اردیبهشت 1403
گزارش داور مسابقه داماش و خیبر خرم آباد؛

مسئول تدارکات داماش، با مُشت به چشم من زد

۱۴۰۲/۰۷/۰۴ ۱۱:۲۴ چاپ

به گزارش حکایت گیلان | داور دیدار تیم‌های فوتبال داماش و خیبر، گزارش جنجال‌های این مسابقه را به کمیته انضباطی فدراسیون ارائه کرد.

به نقل از تسنیم، تیم فوتبال داماش گیلان عصر روز گذشته (دوشنبه) در چارچوب هفته چهارم لیگ دسته اول فوتبال و در ورزشگاه تختی خرم‌آباد، میهمان تیم خیبر خرم‌آباد بود که این مسابقه به دقیقه 10 هم نرسید!

دقیقه ۶ مسابقه، دروازه‌بان خیبر خطایی محرز در موقعیت تک به تک بر روی بازیکن داماش رضا زاهدتبار انجام می‌دهد که میثم حیدری داور این مسابقه و کمک دوم او به شکلی عجیب از اعلام پنالتی خودداری کردند تا منتج به اعتراض داماشی‌ها به این تصمیم شود. 

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال شب گذشته 10 بازیکن، دو مربی و مسئول تدارکات داماش را به دلیل «بدرفتاری در قبال مقام رسمی مسابقه»، تا اطلاع ثانوی از همراهی این تیم محروم کرد.

همچنین حیدری، داور مسابقه هم گزارش خود را به فدراسیون فوتبال ارائه کرده است. وی در این گزارش نوشته که اعضای تیم داماش در دقیقه 8 به سمت او حمله‌ور شده‌اند و ابراهیم رضایی مسئول تدارکات داماش، با مُشت به چشم داور ضربه زده که جای ناخن روی صورت مشهود است! همچنین 10 بازیکن تیم داماش به همراه محمد مختاری، مربی این تیم در درگیری‌ها شرکت کردند و داوران را با مُشت و لگد به عقب هُل دادند.

 
این داور همچنین در گزارش خود ذکر کرده که محمود خرمزی مربی داماش هنگام حرکت تیم داوری به سمت نیمکت، داور را با حالت عصبانیت هُل داده و به او گفت که «سر تیم ما را بُریدی». در این گزارش آمده که پس از بازگشت داوران بازی به رختکن، نفرات منتسب به تیم داماش اقدام به فحاشی به داوران کردند. کمیته انضباطی بر مبنای این گزارش و گزارش‌های ناظران داور و بازی قرار است حکم خود را صادر کند.

همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان