شنبه, 15 اردیبهشت 1403
شنبه, 15 اردیبهشت 1403

به گزارش حکایت گیلان | کمیته وضعیت بازیکنان، آرای خود را درخصوص چهار پرونده شکایت مطروحه علیه باشگاه سپیدرود اعلام کرد که این تیم به پرداخت بیش از 220 میلیون تومان محکوم شده است. 

پس از شکایت صاحب فرجی، سید محمد حسینی و صدرا خداپرست از باشگاه سپیدرود کمیته وضعیت فدراسیون فوتبال آرای خود را به شرح زیر منتشر کرد:

در پرونده شکایت صاحب فرجی از باشگاه سپیدرود رشت، این باشگاه به پرداخت ۷۸۷ میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ ۱۶ میلیون و ۷۸۶ هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد.

در پرونده شکایت صدرا خداپرست از باشگاه سپیدرود رشت، این باشگاه به پرداخت ۲۱۰ میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ ۴ میلیون و ۶۰۰ هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد.

سید محمد حسینی دروازه بان و مربی دروازه بان‌های سپیدرود دو شکایت برای دریافت مبلغ قرارداد خود به عنوان بازیکن و مربی برعلیه باشگاه سپیدرود مطرح کرد که در پرونده شکایت به عنوان بازیکن، باشگاه سپیدرود به پرداخت ۷۱۶ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال بابت اصل خواسته و مبلغ ۱۵ میلیون و ۶۱۹ هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان و در پرونده مطروحه به عنوان مربی، باشگاه سپیدرود به پرداخت ۴۸۰ میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ ۱۰ میلیون و ۴۶۴ هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد.

گفتنی است  حسین ملکی و سیامک زادطالبیان مربیان دو فصل قبل باشگاه سپیدرود و آرمین منفرددوست بازیکن فصل گذشته  سپیدرود نیز با ارایه دادخواست هایی جداگانه برعلیه تیم سابق خود به کمیته تعیین وضعیت شکایت کردند.

همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان