جمعه, 07 اردیبهشت 1403
جمعه, 07 اردیبهشت 1403
8میلیارد استقلال و 20 میلیارد سپاهان کریمی را وسوسه نکرد

باشگاه قطر 5 برابر آبی ها دست به جیب شد!

۱۳۹۹/۰۸/۱۰ ۱۲:۱۹ چاپ

حکایت گیلان| نه پیگیری‌های باشگاه استقلال و نه چشم و هم چشمی پرسپولیس برای جذب این بازیکن به جای نادری و نه تلاش سپاهان برای جذب علی کریمی در اصفهان جواب نداد و این بازیکن بالاخره به لیگ قطر و تیم القطر پیوست.

به نقل از روزنامه گلنه پیگیری‌های باشگاه استقلال و نه چشم و هم چشمی پرسپولیس برای جذب این بازیکن به جای نادری و نه تلاش سپاهان برای جذب علی کریمی در اصفهان جواب نداد و این بازیکن بالاخره به لیگ قطر و تیم القطر پیوست. بازیکنی که مدت‌ها استقلالی‌ها برای حفظ او تلاش کردند اما نتیجه نداد تا این بازیکن بعد از رامین رضائیان، روزبه چشمی، مهدی ترابی، شجاع خلیل زاده، مهرداد محمدی، پژمان منتظری و امید ابراهیمی به هشتمین لژیونر ایران در لیگ ستارگان قطر تبدیل شود.

نکته جالب در مورد این بازیکن قرارداد خوبی است که با القطر بسته و گفته می‌شود با یک میلیون و 200 هزار دلار این فصل در فوتبال این کشور به میدان خواهد رفت و جای بشار رسنی را گرفت که پرسپولیس اجازه حضور او را در این تیم نداد. این مبلغ که به دلار امروز چیزی حدود 36 میلیارد تومان می‌شود تفاوت فاحشی با آنچه که استقلال و سپاهان برای جذب این بازیکن قرار بود دست به جیب بشوند، فاصله دارد.

گویا استقلال به این بازیکن 8 میلیارد برای یک فصل پیشنهاد داده بود و سپاهان هم یک رقمی به مراتب بالاتر و حدود 20 میلیارد را به این بازیکن داده بود که بتوانند او را به خدمت بگیرند. اعدادی که به مراتب کمتر از آن چیزی است که با رفتن این بازیکن به القطر نصیب علی کریمی شده است و شاید به همین خاطر بود که این رقم‌ها آنقدر جذاب نبود که این هافبک ملی پوش را به ماندن در ایران و بازی در جمع آبی‌ها و یا برگفتن به اصفهان و سپاهان ترغیب و یا وسوسه کند.

به هرحال علی کریمی به یکی از لژیونرهای جدید ایران تبدیل شد و باید دید این بازیکن با کیفیت چه عملکردی را در لیگ جدید ستارگان قطر با این همه ایرانی به نام خودش ثبت خواهد کرد.

همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان