چهارشنبه, 12 اردیبهشت 1403
چهارشنبه, 12 اردیبهشت 1403
پژمان نوری هم از ملوان جدا شد؛

دیگر مدیرعامل ملوان نیستم و سرمربی هم نمی شوم!

۱۴۰۲/۰۳/۲۶ ۱۶:۲۲ چاپ

به گزارش حکایت گیلان | پژمان نوری در مصاحبه‌ای با ورزش‌سه می‌گوید از این پس دیگر در سمت مدیرعامل باشگاه ملوان بندرانزلی فعالیت نخواهد کرد.


به نقل از "ورزش‌ سه"، با شروع زمان نقل و انتقالات بازیکنان تیم‌های حاضر در لیگ برتر خود را مهیای شروع فصل جدید می‌کنند. با این وجود بعد از مصاحبه مفصل پژمان نوری با خبرنگار ورزش سه درباره شرایط فصل گذشته - که بسیاری این مصاحبه را پایانی بر دوران چهارساله مدیریت وی بر ملوان دانستند - سکوت خبری عجیبی در اطراف باشگاه ملوان بوجود آمد و به جز چند شایعه و گمانه‌زنی غیر رسمی، هیچ خبری از تعیین تکلیف مدیریت باشگاه و کادر فنی این تیم منتشر نشد که این موضوع موجب نگرانی شدید دوست‌داران پرشمار قوهای سپید خزر شده است. این موضوع بهانه‌ای شد تا شرایط این روزهای ملوان را از پژمان نوری جویا شویم: 
گفت‌وگو با مدیرعامل باشگاه ملوان بندرانزلی را در ادامه می‌خوانید. 
نوری با بیان این مطلب که تا انتهای خرداد - پایان مدت قراردادش - تنها برای انجام برخی تعهدات، با باشگاه ملوان به عنوان مدیرعامل در ارتباط است، گفت: دوستان می‌دانند که هیچ وقت ادعایی بابت مدیریت و تکیه زدن بر این صندلی نداشته‌ام و تنها بابت تقسیم وظیفه‌ای که چهار سال پیش انجام شد، از بازی بر روی چمن سبز، مستقیما به پشت میز مدیریت باشگاه ملوان آمدم و این مسئولیت سنگین را قبول کردم. توقعاتی که کادر فنی و بازیکنان مجموعه ملوان، که بالغ بر ده تیم می‌شوند، از مدیریت باشگاه دارند در کنار حساسیت‌های بجا و همیشگی هواداران‌مان باعث شد فشار زیادی را در این مدت تحمل کنم. به همین دلیل تصمیم گرفتم در پایان فصل این امانت ارزشمند را به صاحبان واقعیش بازگردانم. 
*یعنی دیگر پژمان نوری را در قامت مدیر ملوان نخواهیم دید. آیا آنطور که شنیده می‌شود قرار است فصل آینده سکان هدایت فنی ملوان را در دست بگیرید؟ 
پژمان نوری- بلافاصله بعد از اتمام مسابقات جلسه‌هایی با اعضا و ریاست محترم مجمع عمومی باشگاه ملوان جناب آقای دکتر دنیامالی داشتم و تصمیمم را به اطلاع آنان رساندم که پیشنهاد سرمربیگری ملوان برای فصل آینده را به من دادند. با وجودی که قبول این مسئولیت خطیر برای همه اهالی فوتبال افتخار بزرگی بوده و خواهد بود، از لطف و اعتماد همه بزرگواران تشکر کردم و گفتم برای تصدی این مسئولیت تجربه کافی ندارم. 


*پس تکلیف فصل آینده ملوان چه می‌شود؟ 
پژمان نوری- تصمیم‌گیری‌های کلان باشگاه ملوان در اختیار مجمع عمومی باشگاه که متشکل از اعضای صاحب نفوذ شهر انزلی و فرماندهان نیروی دریایی است، قرار دارد. آخرین خبری که دارم این است که قرار است به زودی اسپانسر جدیدی معرفی شود. پس از آن هیئت مدیره، مدیرعامل و سرمربی مشخص خواهند شد. 
*با توجه به اینکه فرصت چندانی تا شروع لیگ باقی نمانده است، فکر نمی‌کنید با این شرایط روزهای سختی در انتظار ملوان خواهد بود؟ 
پژمان نوری- هر روزی که می‌گذرد کار تیم‌هایی که زمان را از دست می‌دهند سخت‌تر و سخت‌تر می‌شود، اما امیدوارم چاره اندیشی‌های لازم انجام شده باشد تا ملوان با قدرت برای فصل آینده استارت بزند. 
* سخن پایانی؟ 
پژمان نوری- مجددا" از همه دوستان و همکارانم در چهار سال گذشته به ویژه اشکان پوررشید و مازیار زارع تشکر می‌کنم و امیدوارم دوست‌داران ملوان کمی‌ها و کاستی‌های من را ببخشند و مثل همین چندسالی که ما مسئولیت داشتیم، پشت تیم خودشان باشند و از ملوان و نام بزرگش حمایت کنند.

همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان