چهارشنبه, 12 اردیبهشت 1403
چهارشنبه, 12 اردیبهشت 1403
بلاتکلیفی تیم محبوب گیلان؛

دنیامالی به پژمان نوری پیشنهاد مربیگری ملوان را داد!

۱۴۰۲/۰۳/۲۴ ۰۹:۰۲ چاپ

به گزارش حکایت گیلان | باشگاه ملوان انزلی که فصل گذشته عنوان ارزان ترین و کم هزینه ترین تیم لیگ برتری فوتبال را داشت در حال حاضر در بلاتکلیفی مطلق به سر می برد.

به نقل از فارس،  مبلغ کل قراردادهای بازیکنان و کادرفنی ملوان بندرانزلی در لیگ برتر بیست و دوم فوتبال 50 میلیارد تومان بود تا این تیم کم هزینه ترین باشگاه لیگ برتری شود با این وجود ملوان در رده یازدهم جدول لیگ برتر ایستاد و با توجه به بودجه و هزینه هایش نتایج مطلوبی گرفت.

با این وجود ملوان در حال حاضر در بلاتکلیفی مطلق به سر می برد. مازیار زارع از سرمربیگری ملوان کنار کشید. پژمان نوری مدیرعامل فصل گذشته ملوان هم فصل آینده بعید است به عنوان مدیرعامل در باشگاه فعالیت کند زیرا باشگاه در حال حاضر هیات مدیره فعال ندارد!

البته منابع نزدیک به ملوان می گویند احمد دنیا مالی رئیس مجمع باشگاه ملوان به نوری پیشنهاد سرمربیگری فصل آینده را داده که هنوز پاسخی از سوی نوری دریافت نکرده است و پژمان منتظر است که ابتدا وضعیت مدیریتی باشگاه برای فصل آینده مشخص شود.

ترکیب هیات مدیره باشگاه ملوان 5 نفره است که 2 نفر از آنها عضو نیروی دریایی هستند و 3 نفر دیگر از سوی باشگاه انتخاب می شوند.

از سویی دیگر برخی منابع نام گزینه هایی را برای سرمربیگری ملوان مطرح می کنند که نمی تواند منطبق بر واقعیت باشد زیرا ملوان در حال حاضر در بلاتکلیفی مطلق به سرمی برد.

ملوان فصل گذشته با تک امتیازی که در اصفهان از سپاهان گرفت نقش مهمی هم در تعیین سرنوشت قهرمان لیگ برتر داشت و یکی از عوامل قهرمانی پرسپولیس بازی شجاعانه ملوان در اصفهان بود.

همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان