جمعه, 10 فروردین 1403
جمعه, 10 فروردین 1403

اختصاصی حکایت گیلان |  نخستین جشنواره ورزش های دریایی و ساحلی شمال ایران به همت هیأت ورزش‌های دریایی و ساحلی گیلان و با مشارکت اداره کل بنادر ودریانوردی استان گیلان عصر پنجشنبه در اسکله گردشگری موج شکن بندرانزلی بندرانزلی برگزار شد.

فدراسیون ورزش‌های دریایی و ساحلی در شش ماه گذشته برپا شده است و هیات ورزش‌های دریایی گیلان هم بعد از سه ماه تشکیل این جشنواره بزرگ را برپا کرده است. 

جشنواره مذکور با حضور چند کمیته ورزشی از جمله کمیته جت اسکی و جت بت، کمیته موج سواری، کمیته اسکی روی آب، کمیته ماهیگیری و کمیته ورزش‌های هوایی برگزار شد.

همچنین امین جلایی رئیس هیئت ورزش‌های دریایی و ساحلی گیلان از برگزاری مسابقات موج سواری کشورهای حاشیه دریای کاسپین در استان خبر داد.

وی با اشاره به برگزاری این مسابقات در آینده نزدیک گفت:  گیلان میزبان شایسته ای برای برگزاری مسابقات ورزش‌های دریایی و ساحلی ملی و بین المللی است.

 علی تاجبخش دبیر فدراسیون ورزش‌های دریایی و ساحلی نیز با بیان اینکه گیلان به قطب ورزش‌های دریایی و ساحلی کشور تبدیل می‌شود، گفت: برگزاری این بازی‌ها در گیلان منجر به تقویت اشتغال گردشگری می‌شود.

تاجبخش با بیان اینکه ورزش‌های دریایی و ساحلی گستردگی‌های فراوانی دارد، اضافه کرد: ورزش‌های دریایی و ساحلی دارای توانمندی‌ها و قابلیت‌های بسیار خوبی است که باید به آن پرداخت.

همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان