شنبه, 01 اردیبهشت 1403
شنبه, 01 اردیبهشت 1403
هت تریک فرشاد پیوس در صعود؛

بازگشت سزاوارانه داماش به لیگ یک

۱۴۰۲/۰۳/۱۸ ۲۱:۲۱ چاپ

به گزارش حکایت گیلان | تیم فوتبال داماش گیلان جواز حضور در رقابت‌های فصل آتی لیگ یک را بدست آورد.

مسابقه دور برگشت مرحله پلی‌آف لیگ دو از ساعت ۱۹ عصر امروز (پنجشنبه ۱۸ خرداد) بین دو تیم فولادنوین اهواز و داماش گیلان در اهواز به میزبانی فولادی‌ها برگزار شد که در این مسابقه داماش گیلان نتیجه را به حریف خوزستانی خود واگذار کرد.

داماش گیلان به لطف پیروزی دلچسب در مسابقه دور رفت که در یک بازی خانگی با حضور بیش از ۱۰ هزار هوادار این تیم بدست آمد در دیدار امروز با استرس کمتر و تمرکز و انگیزه بیشتری نسبت به حریف خود حاضر و در نهایت هر چند با نتیجه یک بر صفر در این مسابقه متحمل شکست شد اما در مجموع دو بازی رفت و برگشت با پیروزی دو بر یک جواز حضور در رقابت‌های فصل آتی لیگ یک را کسب کرد.

با صعود داماش گیلان به لیگ یک؛ فرشاد پیوس سرمربی فعلی این تیم و پیشکسوت باشگاه پرسپولیس که پیش از این توانسته بود تیم‌هایی چون شهیدقندی یزد، سپیدرود رشت و چوکای تالش را از رقابت‌های لیگ دو به لیگ یک برساند، در رکورد صعود با تیم‌های مختلف کرد تا یکی از مربیانی محسوب شود که بیشترین تجربه صعود با تیم‌های مختلف را در رقابت‌های لیگ دو داشته است.

نکته جالب توجه دیگر اینکه او توانسته در رساندن سه تیم گیلانی به لیگ آزادگان هتریک کند؛ سه تیم سپیدرود رشت، چوکای تالش و داماش گیلان با هدایت پیوس به لیگ یک صعود کرده‌اند.

همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان