سه شنبه, 29 اسفند 1402
سه شنبه, 29 اسفند 1402

به گزارش حکایت گیلان |ریکاردو ساپینتو سرمربی استقلال با انتشار پیامی از استقلال خداحافظی کرد.

در پیام ساپینتو آمده است:

«امروز با استقلال خداحافظی کردم، باشگاهی که تبدیل به خانه دوم شده است. سفر ما با پیروزی‌هایی همراه بود که مهم‌ترین آن اولین قهرمانی ما در سوپرجام در ۷۵ سال بود. فوتبال نفس گیر و حمله مهیب ما میراثی ماندگار از خود گذشتگی و مقاومت به جا گذاشت، میراثی که امیدوارم در سال‌های آینده همچنان بر روی آن ساخته شود.

با این حال، من با چالش‌هایی روبه رو شده‌ام که دیگر نمی‌توان آنها را نادیده گرفت - بی احترامی برخی از حریفان، سختی هشت ماهه بدون غرامت، و تصمیمات مشکوک داوران، مسئولان و کمیته انضباطی.

برخلاف آنچه نشان داده می‌شود، من پیشنهاد قابل توجهی از باشگاه دریافت نکرده یا رد نکرده‌ام. پیوند اعتماد با هیئت مدیره کاهش یافته است. در نتیجه، تصمیم گرفتم به دنبال راهی متفاوت باشم.

طبق قولی که داده بودم، تا آخر برای تیممان به طور خستگی ناپذیر جنگیدم. متأسفانه، این وضعیت مستلزم مداخله قانونی برای حل و فصل است، قدمی که من هرگز نمی‌خواستم بردارم. لطفاً بدانید، این تصمیم بازتابی از احساسات من نسبت به باشگاه یا هواداران وفادار آن نیست. این اقدامی است که برای اصلاح یک اشتباه و تأمین عدالت.

از تک تک شما - هواداران، بازیکنان و هواداران - سپاسگزاری می‌کنم. متأسفانه به دلیل شرایط فعلی مدیریت باشگاه، ادامه کار را غیرممکن می دانم.

این خداحافظی نتیجه تأمل جدی و اتفاقات اخیر است. امیدوارم در شرایط مختلف بتوانیم یک بار دیگر برای باشگاه فوق العاده خود متحد شویم.

با آرزوی موفقیت برای استقلال. باشد که همچنان به اوج خود ادامه دهد. تا اینکه دوباره همدیگر را ببینیم».

سرپرست باشگاه استقلال نیز امروز اعلام کرد:پس از مشخص شدن وضعیت ساپینتو،امشب با دو گزینه خارجی وارد مذاکره خواهیم شد.

همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان