سه شنبه, 29 اسفند 1402
سه شنبه, 29 اسفند 1402
جواب های ساده ، پیشنهادات ابتدایی؛

فرار مدیرکل حفاظت محیط زیست گیلان از پاسخگویی!

۱۴۰۲/۰۳/۱۷ ۱۲:۱۸ چاپ

اختصاصی حکایت گیلان | حمزه عشوری مدیر کل حفاظت محیط زیست استان گیلان روز گذشته به مناسبت آغاز هفته محیط زیست نشست خبری برگزار کرد که تنها جمعی از خبرگزاری های حامی دولت در آن حضور داشتند تا از پاسخ به انتقادات متعدد در مورد محیط زیست استان به ویژه حواشی اخیر راه آهن رشت آستارا در امان بماند. 

آن چه پرتال سازمان محیط زیست در این رابطه منتشر کرد تنها مباحث کلی و بی اهمیتی بود که هیچ کدام سوالات اصلی رسانه های استان نیست. ظاهرا خبرگزاری های حامی دولت با این همه ادعا و امکانات دغدغه خاصی در مورد محیط زیست ندارند. 

او در مورد راه آهن اعلام کرده است« ارزیابی زیست محیطی پروژه احداث راه آهن رشت - آستارا انجام شده است و مشکل خاصی در این خصوص وجود ندارد.» ایشان به این سوال صریح پاسخ نداده اند که آیا این راه آهن از جنگلهای گیسوم تنها جنگل جلگه ای گیلان گذر می کند و یا خیر! یعنی با گفتن این که مشکلی نیست پاسخ خبرنگاران داده شده است؟

وی  در خصوص بهبود وضعیت تالاب انزلی هم گفته است«باید همه چالش‌ها شناسایی و یک به یک موانع از سر راه برداشته شوند.» عجب سخن بکر و جامعی! به واقع این سخنان را باید فردی در سطح بخشدار انجام دهد نه مدیرکل محیط زیست که ظاهرا اطلاع چندانی از جزئیات ندارند!

ایرنا در گزارش نشست خبری ایشان نوشته است« مدیرکل حفاظت از محیط زیست گیلان در خصوص مدیریت ‌پسماند نیز بر ضرورت اجرای تفکیک زباله از مبدا تاکید کرد.» به واقع این حرف‌ها که دیگر نشست خبری نمی‌خواهد. خودشان خبر را ارسال می کردند بهتر ارائه می‌شد. کیفیت برنامه‌های هفته محیط زیست هم در همین حد باشد که واویلاست. 

همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان