سه شنبه, 29 اسفند 1402
سه شنبه, 29 اسفند 1402

حکایت گیلان | به  گزارش مدیریت روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد انزلی، اکبر نیازی سرپرست سازمان از مرکز تفریحات دریایی منطقه بازدید کرده و در جریان آخرین وضعیت راه اندازی مجدد آن قرار گرفت.

سرپرست سازمان منطقه آزاد انزلی با بیان اینکه بعد از پیگیری های صورت گرفته، مشکلات حقوقی یکی از مهمترین زیرساخت ها و امکانات تفریحی منطقه برطرف شده، اظهار داشت: تنوع بخشی به امکانات تفریحی و گردشگری گردشگران به ویژه خانواده ها یکی از مهمترین اولویت های کاری این سازمان در حوزه گردشگری بوده و شروع به کار مجدد این مجموعه در همین راستا انجام شده است.

گفتنی است در این بازدید معاونین و مدیران اجرایی سازمان حضور داشتند سرپرست سازمان دستورات لازم برای سرعت بخشیدن به فرآیند بهسازی امکانات مجموعه صادر نمود‌.

لازم به ذکر است مرکز تفریحات دریایی منطقه آزاد انزلی در فضایی به مساحت یک هکتار به عنوان یک زیرساخت ضروری برای تفریحات ساحلی و دریایی مجهز به امکانات مختلفی امکانات مختلفی همچون رختکن، تخت آفتاب گیر، دوش ساحلی، سالن ماساژ، کافه، استخر ساحلی و زمین بازی های ساحلی است که با پیگیری های حقوقی و اداری مشکلات پیش روی بهره‌برداری از آن مرتفع شده و از تابستان سالجاری در مدار خدمات رسانی قرار می گیرد.

همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان