پنجشنبه, 30 فروردین 1403
پنجشنبه, 30 فروردین 1403
تکرار مکررات قالیباف در رودبار؛

حل سه ساله زباله های گیلان، سخنی که هر بار شنیده می شود!

۱۴۰۲/۰۳/۱۶ ۰۹:۰۵ چاپ

اختصاصی حکایت گیلان | محمدباقر قالیباف،  رئیس مجلس شورای اسلامی  روز گذشته به منظور سخنرانی در مراسم بزرگداشت قیام پانزده خرداد شهرستان با محوریت شهید یونس رودباری در  رودبار حضور داشت و در جلسه شورای اداری شهرستان شرکت کرد. محور سخنان قالیباف نشان می‌دهد او اطلاعات چندانی از وضعیت شهرستان ندارد و بر همین اساس درباره مولدسازی و زباله‌های سواحل صحبت کرد. این در حالی است که رودبار اصلا ساحل دریا ندارد. 

آقای قالیباف برای سومین بار صحبت از آن می‌کند که بحث زباله های گیلان ظرف سه سال و بدون هزینه قابل حل شدن است. گویی دارد شرکتی را تعرفه می‌کند که هربار چنین قضیه ای را پیش می‌کشد و نهایتا به سفر بعدی می‌رسد و عمر مجلس یازدهم و ریاستش هم رو به اتمام است. قالیباف قبلا در مورد این تز خود گفته بود که منظورش این است که سرمایه گذاران بخش خصوصی از کشورهای منطقه وارد عمل شوند و اختیار زباله های استان را در اختیار بگیرند که این کار منجر به درآمدزایی خواهد شد. 

ما کاری به درستی یا نادرستی حرف ایشان نداریم که باید کارشناسان در این رابطه صحبت کنند، ولی مگر یک حرف را چند بار می‌زنند و عملی نمی‌شود. آقای قالیباف بدون اطلاع منطقه ای از وضعیت استان گیلان و یا شهرستان رودبار می‌خواهد هر وقت به این استان بیاید در مورد وعده سه ساله خود صحبت کند و در نهایت اتفاقی نیفتد. فارغ از قالیباف حتی یک نفر هم در گیلان پای این بحث را باز نکرده است، نه کارگروهی تشکیل شده و نه جلسه ای! آیا جزء این است که چنین طرحی در دستور کار قرار ندارد و آقای قالیباف باید در مورد طرح های در دست اجرا مطلع شود؟

عمر مجلس یازدهم روبه پایان است و بسیاری از مردم می‌گویند که جزء مصوبات سیاسی و فرزندآوری عملکردی از این مجلس ندیده اند. آن هم مجلسی که کمتر از بقیه مجالس تحت فشار نهادها قرار داشت. این وسط آقای قالیباف گویی چیزی جز تکرار مکررات برای ما ندارد. یعنی قرار است چهار سال آینده هم همین حرف‌های قالیباف را در مورد گیلان بشنویم؟

همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان