جمعه, 07 اردیبهشت 1403
جمعه, 07 اردیبهشت 1403
پرسشی از اقدام عجیب مسئولان مسابقه داماش و فولاد نوین؛

پارکینگ تقریبا خالی استادیوم سردارجنگل و جلوگیری از ورود خودروها به پارکینگ به خاطر حضور استاندار!؟

۱۴۰۲/۰۳/۱۳ ۱۷:۰۹ چاپ

اختصاصی حکایت گیلان | دیدار رفت از مرحله پلی‌آف صعود به لیگ دسته اول فوتبال کشور، بین دو تیم داماش گیلان و فولاد نوین اهواز در هوایی بارانی برگزار شد و تیم فوتبال داماش گیلان موفق شد با حمایت پرشور هواداران خود در این بازی حساس با دو گل به پیروزی برسد و اندوخته مناسبی برای بازی برگشت که پنج‌شنبه هفته آینده برگزار می‌شود ذخیره کند.

این دیدار حساس در حالی برگزار شد که ساعاتی قبل از آغاز بازی به دلیل هوای به شدت بارانی رشت، هوادارانی که راهی ورزشگاه بودند شاهد ترافیک بسیار سنگینی در چند کیلومتری استادیوم سردارجنگل بودند.

اما نکته‌ای که باعث آزار هواداران (خصوصا آن‌ عده که با خودرو شخصی آمده بودند) شده بود، هدایت خودروها از جانب ماموران راهنمایی رانندگی به اطراف استادیوم جهت پارک خودرو، آن هم در آن شرایط بارانی و با آن ترافیک سنگین بود.

این در حالی بود که هواداران در گذشته و در مسابقاتی به مراتب حساس‌تر در لیگ‌ برتر و با حضور هواداران بیشتر، کمتر شاهد چنین مشکلی بودند.

در این بازی استاندار محترم گیلان نیز برای تماشای مسابقه و حمایت از تیم داماش حضور داشتند که اقدامی شایسته بود، اما امیدواریم بروز این مشکل و راهی شدن و به زحمت افتادن هزاران هوادار به روستاها و جاده‌های اطراف استادیوم که احتمال باعث مشکلات و‌صدماتی برای خودروهای آن‌ها وجود داشت و گزارشگر حکایت گیلان شاهد چند مورد آن بود ربطی به این حضور نداشته باشد.

حضور مقامی مسئول، حداقل امر در آن ساعات حضور، معمولا حتی به صورت نمایشی و گذرا تسهیل‌گر شرایط می‌شود نه اینکه سبب شود باری بر دوش مردم و هواداران اضافه شود.

عکس‌های گزارشگر حکایت گیلان نمایان‌گر و بیان‌گر خالی بودن پارکینگ استادیوم می‌باشد و صرفا تعدادی خودرو در پارکینگ پارک بودند.

امیدواریم در بازی‌های آینده، شاهد حضور و حمایت مسئولان باشیم، اما حداقل این حضور برای ساعاتی هم که شده باعث حمایت، رفاه و خشنودی بیشتر هواداران شود نه اینکه باری بر دوش آن‌ها شود.

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان