شنبه, 01 اردیبهشت 1403
شنبه, 01 اردیبهشت 1403

به گزارش حکایت گیلان | مدیرکل ورزش و جوانان گیلان گفت: ورزشگاه شهید عضدی رشت بعد از یک دهه از اردیبهشت ماه آماده برگزاری مسابقه شده و بازی در این ورزشگاه مورد تایید سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال قرار گرفته است.

جهانبخش آرمان روز چهارشنبه در گفت و گو با  ایرنا اظهار کرد: پس از یک دهه ورزشگاه شهید عضدی رشت آماده و مهیای برگزاری مسابقه قرار گرفته و روز جمعه هفته جاری ۱۲ خردادماه با بازی دوستانه پیشکسوتان سپیدرود و استقلال رشت به طور رسمی مورد بهره‌برداری قرار خواهد گرفت.

وی افزود: چمن طبیعی این ورزشگاه که یکی از چمن‌های مرغوب در کشور بشمار می‌رود از اردیبهشت ماه آماده برگزاری مسابقه قرار گرفت و همچنین وضعیت نور، نصب صندلی و دیگر موارد این ورزشگاه نیز مورد تایید سازمان لیگ قرار گرفته است.

وی ادامه داد: با وجود گذشت بیش از یک دهه، این ورزشگاه را دوباره به چرخه برگزاری مسابقه رساندیم و امید است که فصل آینده بازی‌های خانگی تیم‌های فوتبال سپیدرود رشت و داماش گیلان در این ورزشگاه برگزار شود.

مدیرکل ورزش و جوانان گیلان اضافه کرد: البته یکی دیگر از اهداف ما نصب سکوهای روبروی ورزشگاه است که امیدواریم این امر نیز به زودی انجام شود تا این ورزشگاه به طور کامل تکمیل شود.

وی گفت: تاکنون حدود ۵۳ میلیارد تومان برای نصب چمن طبیعی، سیستم گرمایشی و نصب هفت هزار صندلی هزینه شده است و انتظار داریم که با تخصیص و جذب اعتبار مورد نظر، سکوهای روبروی ورزشگاه نیز نصب شود.

آرمان در ادامه به بازی داماش گیلان نیز اشاره و بیان کرد: ما از همه رشته‌های ورزشی و تیم‌های فوتبال حمایت می‌کنیم و فردا پنجشنبه نیز تیم داماش بازی بسیار مهمی پیش‌رو دارد و امید است که مردم ورزش‌دوست گیلان به خصوص طرفداران این تیم با حضور در ورزشگاه، تیم داماش را حمایت کنند.

وی خاطرنشان کرد: از سوی دیگر امیدواریم تیم فوتبال داماش گیلان با حمایت طرفدارانش و انجام یک بازی زیبا و تماشاگرپسند نتیجه لازم را کسب و در نهایت به رقابت‌های لیگ دسته اول کشور صعود کند.

تیم فوتبال داماش گیلان که در رقابت‌های لیگ دسته دوم کشور در رتبه دوم جدول رده‌بندی گروه دوم این رقابت‌ها قرار گرفت به مرحله پلی‌آف صعود و به لیگ دسته اول کشور راه یافت.

داماشی‌ها روز پنجشنبه ۱۱ خردادماه در دیدار رفت مرحله پلی‌آف صعود به لیگ دسته اول کشور باید در ورزشگاه سردارجنگل رشت مقابل تیم فولاد نوین اهواز قرار گیرد و بازی برگشت این ۲ تیم نیز هفته آینده در اهواز انجام می‌شود که در نهایت تیم برتر مجموع ۲ دیدار فت و برگشت به رقابتهای لیگ دسته اول کشور صعود می‌کند.

همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان