شنبه, 01 اردیبهشت 1403
شنبه, 01 اردیبهشت 1403
نماینده رشت و توضیحات عجیبش در مورد رانندگان تاکسی؛

آیا می دانید «بلندگوی ضد نظام» چه اتهام سنگینی است؟

۱۳۹۹/۱۰/۲۹ ۱۲:۱۸ چاپ

اختصاصی حکایت گیلان |روز گذشته بود که خبرگزاری فارس در گزارش نشست بررسی مشکلات حمل‌ونقل شهری و برون‌شهری شهرستان رشت به نقل از نماینده رشت اعلام کرد: «برخی از رانندگان بنگاه تبلیغاتی ضدانقلاب می‌شوند» اینجا بخوانید

محمدرضا احمدی با انتقاد از اینکه برخی از رانندگان بنگاه تبلیغاتی ضدانقلاب می‌شوند افزود: رانندگان تاکسی به‌واسطه شغلشان با افراد فراوان و مختلفی سروکار دارند و متأسفانه برخی از همین افراد ناخواسته با سخنانی که مطرح می‌کنند به‌عنوان یک بنگاه تبلیغاتی ضد نظام اقدام می‌کنند.

حالا همین نماینده در گفتگو با خبرگزاری فارس اعلام کرده است: متأسفانه در تنظیم خبر در اظهارات بنده دقت لازم صورت نگرفت و نکات مطروحه به شیوه‌ای رسانه‌ای شد که متفاوت بامنظور عرض ما بود ضمن اینکه ما محیط آرام در وسایل نقلیه عمومی را مأمنی برای حضور خانواده‌های خود می‌دانیم.

وی در گفتگو با این خبرگزاری  با ابراز تأسف از اینکه گاهی برخی رسانه‌ها به نام مطالبه گری بدون نگاه حرفه‌ای صرفاً سوژه‌یابی کرده و مطلبی را همراه با تحریف به سمع و نظر مردم می‌رسانند، خاطرنشان کرد: بین آنچه گفته می‌شود و آنچه نگارنده خبر بنا به برداشت خود قید می‌کند ممکن است فاصله زیادی باشد لذا ایجاد حواشی در خصوص موضوعات مختلف، بیش از آنکه رنگ مطالبه گری داشته باشد ممکن است سلیقه‌ای بوده و کمی دور از واقعیت باشد.

حالا خبرگزاری فارس که این خبر را منتشر کرده هیچ توضیحی نداده که خبر مربوطه درست است یا تحریفی صورت گرفته است. اگر تحریف صورت گرفته پس چرا در اصلاح  و یا حذف آن نکوشیده است. آقای احمدی هم توضیح نداده که منظورشان از تحریف سخنان به کدام مطلبش مربوط است.

آقای احمدی اخیرا اظهاراتی را مطرح می کند که سوژه رسانه های داخلی و خارجی و همچنین کاربران شبکه های اجتماعی شده است. این اولین بار است که سعی کرده است یکی از حواشی اخیر خود را توضیح دهد. ولی مشخص نکرده که منظورش از اشتباه رسانه ها در سوژه یابی  و تحریف چیست. خبر وی به نقل از خبرگزاری فارس منتشر شده که همیشه اخبار ایشان را پوشش می دهد و حتی حالا نیز توضیحات ایشان را منتشر کرده است. البته آقای احمدی توضیح ندادند که منظورشان از بلندگوی تبلیغاتی ضد انقلاب چیست. این که به طور مثال چند راننده تاکسی در مورد مسائل روز حرف و سخنی بر زبان می اورند از جایی خط می گیرند؟ آیا اقای احمدی می دانند «بلندگوی ضد نظام» چه اتهام سنگینی است که در یک جلسه رسمی در مورد آن صحبت می کنند. کاش آقای احمدی به جای این سخنان متن اصلی حرف های خودش را منتشر می کرد تا بیشتر با فحوای کلام ایشان آگاه شویم و اگر اشتباهی صورت گرفته عذرخواهی مناسبی صورت گیرد.

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان