سه شنبه, 11 اردیبهشت 1403
سه شنبه, 11 اردیبهشت 1403
استوری عضو شورای رشت علیه همکاران خود:

جذب و استخدام بستگان چند عضو شورای شهر در شهرداری رشت!

۱۴۰۲/۰۳/۰۶ ۰۹:۵۲ چاپ

به گزارش حکایت گیلان | رضا عاشری عضو شورای شهر رشت با انتشار دو استوری در اینستاگرام خود، از جذب و استخدام بستگان چند عضو شورای شهر در شهرداری رشت خبر داد.

عاشری عضو لیست موسوم به انقلابیون رشت که از لیست‌های اصلی جناح اصول‌گرا و مورد حمایت شورای ائتلاف نیروهای انقلاب در زمان انتخابات شورای ششم رشت بود در ادامه استوری و با کنایه به برخی دوستان همفکر خود در شورا نوشت:اخیرا شنیدم که عضو شورایی دخترخاله خود را سر کار آورده است، یکی دیگه از همکارانم پسرعمو و این فقره اخیر عضوی، پسرش را به عنوان پاکبانِ پشت میزنشین. از خودم و مثلا ۱۰ عزیز دیگر شورای مثلا انقلابی خودم می‌پرسم ما با شوراهای قبلی دقیقا چه فرقی داریم؟

عاشری در استوری بعد از جوانانی گفته که تقاضای شغل رفتگری یا به اصطلاح خود تمیز کردن سرویس بهداشتی داشته‌اند و البته عذرخواهی نیز داشت از همکاران شورانشین خود که مشخص نبود عذرخواهی چرا! او در ادامه استوری خود آورده است: «یهو یاد چند تا جوان افتادم که گفتند آقای عاشری زن و بچه‌ ما گرسنه هستند. ما را به عنوان رفتگر ببر سر کار. اصلا دستشویی پاک می‌کنیم. و من در جواب گفتم جذب نداریم. اگه نداریم چطور داریم این همه جذب می‌کنیم و مستقیم می‌فرستیم پشت میز؟؟ما دروغگویی بیش نیستیم. جذب داریم ولی برای کَس و کار خودمون.»

هنوز از واکنش اعضای شورا به این ادعاها چیزی بیرون نیامده است. 

همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان