پنجشنبه, 09 فروردین 1403
پنجشنبه, 09 فروردین 1403
در دهکده گردشگری دکتر خاکی و با حضور فرماندار لاهیجان برگزار شد؛

همایش آموزش فرهنگ ترافیک با حضور موتورسیکلت سواران

۱۴۰۲/۰۳/۰۵ ۱۶:۱۲ چاپ

به گزارش حکایت گیلان | همایش موتورسیکلت سواران در مجموعه دهکده گردشگری دکتر خاکی با همکاری و حمایت پلیس راهنمایی و رانندگی، اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان لاهیجان برگزار شد.

روز پنج شنبه ۴ خردادماه به منظور ترویج فرهنگ موتورسواری، همایشی با حضور دکتر براتی فرماندار لاهیجان، سرهنگ علیزاده فرمانده پلیس راه رشت-لاهیجان و سایر مسئولین شهرستان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دهکده گردشگری دکتر خاکی، فرماندار شهرستان لاهیجان در این مراسم آموزش مهارت های رانندگی و قوانین راهنمایی و رانندگی را از جمله مهمترین مهارت ها و قوانین اجتماعی در هر جامعه دانست و بیان کرد: افراد از دوره نوجوانی می بایست با آشنایی این مفاهیم به ویژه مباحث ایمنی ترافیک و به کار بستن آن در موقعیت های زندگی، به برقراری نظم و انضباط اجتماعی کمک کنند.
سرهنگ علیزاده فرمانده پلیس راه رشت-لاهیجان  نیز موتورسواران و عابران پیاده را در حوادث جاده ای آسیب پذیر دانست و گفت: با توجه به اینکه ۶۰٪ آمار جانباختگان در تصادفات شهری مربوط به موتورسواران است در تلاش هستیم با اجرای برنامه جامع آموزش فرهنگ ترافیک در روستاهها ،خطرات ناشی از حوادث جاده ای را در استان کاهش دهیم.
در این همایش به موتورسوارانی که حضور داشتند در زمینه آگاهی بخشی برای ترویج فرهنگ قانون مداری و توجه به ایمنی و سلامت هنگام موتورسواری آموزش داده شد.
همچنین به بیش از ۳۰ نفر از شرکت کنندگان، به قید قرعه کلاه ایمنی اهدا شد و در پایان از دکتر خاکی به جهت اهتمام در برگزاری این‌گونه همایش‌های آموزشی مردم محور تشکر و قدردانی بعمل آمد.

همرسانی کنید:
رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای شهر رشت با درخواست برای برگزاری جلسات منظم شورا با استاندار گیلان:
مدیریت یکپارچه شهری در رشت وجود ندارد
رئیس سازمان جهاد کشاورزی گیلان تشریح کرد:
10 برنامه محوری سازمان جهاد کشاورزی گیلان برای تحقق شعار سال
نماینده ولی فقیه در گیلان :
باید برای ترافیک رشت چاره اندیشی شود
دانشگاه علوم پزشکی گیلان خبر داد؛
اهدای عضو مردی ۶۴ ساله تهرانی در رشت

نظر شما:

security code

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان