شنبه, 08 اردیبهشت 1403
شنبه, 08 اردیبهشت 1403

به گزارش حکایت گیلان | پس از استعفای حمیدرضا امام پناهی فرماندار شهرستان رشت از جایگاه فرمانداری این شهرستان که گفته می‌شود به جهت حضور در انتخابات مجلس شورای اسلامی بوده است، کیا عاشوری فرماندار تالش به عنوان سرپرست فرمانداری رشت منصوب شد.

معین حسن‌زاده : پس از استعفای حمیدرضا امام پناهی فرماندار شهرستان رشت از جایگاه فرمانداری این شهرستان که گفته می‌شود به جهت حضور در انتخابات مجلس شورای اسلامی بوده است، کیا عاشوری فرماندار تالش به عنوان سرپرست فرمانداری رشت منصوب شد.

همزمان نیز فرامرز مرجانی، معاون عمرانی کیا عاشوری در فرمانداری تالش به سرپرستی فرمانداری این شهرستان منصوب شد تا آغازی باشد بر گمانه‌زنی‌ها در خصوص انتصاب فرماندار شهرستان تالش در هفته‌های پیش رو!

در این میان نام سه گزینه جهت انتصاب به عنوان فرماندار تالش مطرح شده است که در این گزارش به سوابق و کارنامه آنان اشاره خواهیم کرد.

فرامرز مرجانی ریک را باید جدی‌ترین گزینه تصدی بر فرمانداری تالش دانست، گزینه‌ای بومی که اتفاقاً از معدود مدیرانی به شمار می‌رود که پله پله مراحل رسیدن به این جایگاه را طی کرده است.

مرجانی که در کارنامه خود علاوه بر جایگاه فعلی سرپرست فرمانداری شهرستان تالش، معاونت‌های سیاسی و عمرانی فرمانداری تالش را دارد، سوابقی همچون مسئول اداره سیاسی فرمانداری شهرستان رشت، بخشداری پره سر و بخشداری مرکزی رودبار را نیز در کارنامه خود داشته است.

او البته همواره از مدیران با ثبات به حساب می‌آید، به نحوی که در جایگاه بخشداری پره‌سر به مدت ۸ سال و در بخشداری رودبار به مدت ۴ سال حضور داشته و قریب به ۲.۵ سال نیز پیش از انتصاب به عنوان سرپرست فرمانداری تالش، جایگاه‌های معاونت سیاسی و عمرانی این شهرستان را بر عهده داشته است.

دیگر گزینه تصدی بر فرمانداری تالش اما مهدی جعفری است، کسی که پیش از انتصاب کیا عاشوری به عنوان فرماندار تالش گزینه تصدی بر فرمانداری این شهرستان بود، اما چنین اتفاقی رخ نداد و حال از او به عنوان یکی از گزینه‌های تکیه زدن بر صندلی فرمانداری این شهرستان نام برده می‌شود.

جعفری در کارنامه خود مدیرکلی امور روستایی و عشایری استانداری گیلان، فرمانداری املش و معاونت سیاسی اجتماعی فرمانداری شهرستان بندر انزلی را داراست.

دیگر گزینه تصدی بر فرمانداری شهرستان تالش کیوان اسدپور، کاندیدای سابق انتخابات مجلس شورای اسلامی است.

او که در کارنامه خود مدیرکلی هلال احمر استان گیلان را در کارنامه دارد پیش از این معاون مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان و فرمانداری شهرستان آستارا نیز بوده است.

اگرچه باید در نظر داشت که او همواره با برچسب اصلاح‌طلبی در رسانه‌ها معرفی میشده و شاید این موضوع مسیر او را از انتصاب به عنوان فرماندار شهرستان تالش در دولتی اصولگرا دور کند.

منبع:غیرمنتظره

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان