شنبه, 08 اردیبهشت 1403
شنبه, 08 اردیبهشت 1403
سوالی از مدیرکل ورزش و جوانان گیلان؛

آیا به جای انتصابات همشهریان بهتر نبود بیشتر به چوکا کمک شود؟

۱۴۰۲/۰۳/۰۲ ۱۰:۵۲ چاپ

به گزارش حکایت گیلان | در خبرها آمده است با حکم مدیرکل ورزش و جوانان گیلان،  «منصور غفاری»  به عنوان سرپرست معاونت ورزش قهرمانی اداره کل منصوب و جایگزین حسن آموزگار شد.  وجه تشابه او همشهری بودن با جهانبخش آرمان مدیرکل تالشی ورزش و جوانان است. ظاهرا  همانطور که در استانداری بیشتر انتصابات از شرق گیلان و زادگاه استاندار عبور می‌کند، در ورزش و جوانان هم روال بر همشهری بودن با جناب مدیرکل است.

البته که شرق و غرب گیلان نداریم، رودسر و تالش و املش همه از استان گیلان هستند و مدیر بومی یر غیربومی ارجح است، اما سوال افکار عمومی این است که این انتصابات چه تاثیری بر زندگی آن‌ها داشته است. همین تالش را نگاه کنیم. تیم چوکا که چنان بد هم بسته نشده بود و بازیکنان خوبی داشت، به خاطر مشکلات مالی و مدیریتی بار دیگر به دسته دوم سقوط کرد. تاثیر این مدیران تالش زبان ما برای جلوگیری از چنین سقوطی چه بود؟ یعنی واقعا ورزش و جوانان کاری از دستش ساخته نبود؟ پس چگونه است موقع صعود و موفقیت خود را مطرح می‌کنند!

قرار است انتصابات مشکلات را حل کند، نه آن که صرف انتصابات مایه افتخار باشد. این نحوه زادگاه پروری تنها به نفع یک عده خاص است و گویی قرار نیست عموم از آن سودی ببرند.  تالش آیا چند درصد برایشان اهمیت دارد معاون ورزش و جوانان از کجا آمده است. مردم نتیجه می‌خواهند. نتیجه در صعود و  سقوط چوکا است نه انتصاب همشهریان!

همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان