جمعه, 10 فروردین 1403
جمعه, 10 فروردین 1403

به گزارش حکایت گیلان | کتاب «نامزد گلوله ها» به قلم مرتضی سرهنگی که به عنوان پدر ادبیات پایداری شناخته می شود، از سطح نمایشگاه بین المللی کتاب تهران جمع شده است.

 
 
محمد علی آقامیرزایی، محقق و پژوهشگر در اینباره در مطلبی  نوشته است:«کتاب نامزد گلوله‌ها روایت زندگی شهید فرودگاه بغداد توقیف شد. ماموران نمایشگاه با مراجعه به غرفه انتشارات خط مقدم تمام نسخه‌های این کتاب را جمع آوری کرده و بردند».

 

 کتاب+نامزد+گلوله ها
 
بر اساس گفته های آقامیرزایی، کتاب حاصل یک سال کار مداوم سرهنگی بوده است. او در اینباره گفته است:« کتاب را برج ۹ سال ۱۴۰۱ برای مجوز ارسال کردیم و در حالیکه طبق قانون ارشاد موظف است نهایتا یک ماه نسبت به کتاب پاسخ بدهد و برای تاخیر در صدور مجوز تا دو ماه نیازمند امضای وزیر ارشاد است. در پیگیری‌های اولیه مدیر کل دفتر توسعه کتاب و کتابخوانی وزارت ارشاد تاکید کرد که مجوز کتاب منوط به نهاد دیگری نیست و در موعد مقرر صادر خواهد شد. کتاب پنج ماه معطل ماند. در نهایت کارشناس حوزه ادبیات پایداری ارشاد کتاب را بدون مشکل خواند و با هماهنگی و موافقت شفاهی ارشاد کتاب به چاپ رسید و در نمایشگاه عرضه شد.»
رهبر انقلاب در بازدید از نمایشگاه کتاب امسال خطاب به مرتضی سرهنگی فرمودند:« ما کارهایی که از برکات فعالیت شماست را همینطور به تدریج میبینیم.این خاطرات و اینها که چاپ میشود در واقع منشأش شما هستید. خدا ان‌شاءالله حفظتان کند».

همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان