شنبه, 01 اردیبهشت 1403
شنبه, 01 اردیبهشت 1403
قابل توجه هیات نظارت شورای نگهبان استان گیلان؛

تلاش عجیب نماینده رشت برای تعرفه راننده خود در مدیریت شرکت توسعه گردشگری گیلان!

۱۴۰۲/۰۲/۲۷ ۱۳:۱۵ چاپ

اختصاصی حکایت گیلان | شرکت توسعه گردشگری گیلان از جمله مراکز نسبتا دولتی است که زیرنظر وزارت میراث فرهنگی فعالیت می‌کند و وظیفه اش  طراحی، مشاوره، ساخت، توسعه و بهره‌برداری از اماکن و فضاهای گردشگری، تفریحی و اقامتی در سطح کشور است. استانداری گیلان درصد اندکی از سهام شرکت را در اختیار دارد و معمولا در انتصابات آن دخیل است. همان‌طور که سال گذشته نیز خبری منتشر شده بود که قصد دارند فرد مورد علاقه خود را به عنوان مدیرعامل منصوب کنند که تاکنون موفق نبوده است.

حال شنیده ها حاکی از آن است یکی از نمایندگان رشت عزم خود را جزم کرده که راننده خود را به عنوان مدیرعامل شرکت منصوب کند و در این زمینه دیدارهایی هم با مقامات وزارت میراث فرهنگی و گردشگری داشته است. فعلا از واکنش میراث فرهنگی و استانداری خبری نیست، ولی هرچه است فردی با رزومه رانندگی کمترین شایستگی برای این مقام ندارد و شاید در بهترین حالت بتوان او را به عنوان کارمند شرکت تعرفه کرد. 

هرچند هیات‌های نظارتی شورای نگهبان می‌گویند مساله دخالت نمایندگان در انتصابات در انتخابات مجلس بعدی جدی‌تر از گذشته در بررسی صلاحیت کاندیداهای مجلس مورد بررسی قرار می‌گیرد، اما همچنان شاهد دخالت بسیاری از نمایندگان در انتصابات هستیم و حال دیگر به راننده آن‌ها هم رسیده است. با این فشارهایی هست که چگونه انتظار داریم گردشگری گیلان توسعه پیدا کند و جایی برای فشارهای سیاسی نباشد؟

همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان