جمعه, 10 فروردین 1403
جمعه, 10 فروردین 1403
در نامه معاون سیاسی سابق استانداری مطرح شد؛

اختلاف با استاندار گیلان علت اصلی استعفاء حسین مصطفی پور

۱۴۰۲/۰۲/۲۵ ۱۲:۰۲ چاپ

به گزارش حکایت گیلان |  روز گذشته  با صدور حکمی از سوی اسدالله عباسی استاندار گیلان، بهروز (محمد) جلائی به‌عنوان سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری منصوب شد تا جایگزین حسین مصطفی پور در این سمت شود.

حالا امروز متن استعفانامه معاون پیشین استاندار گیلان منتشر شده است.

مصطفی پور در این نامه که به تاریخ ۲۱ اردیبهشت ثبت شده، نوشته است:

جناب آقای دکتر عباسی
استاندار محترم گیلان
بسم الله الرحمن الرحیم
با سلام و احترام و تحیات الهی
خداوند متعال را شاکرم که بر من کمترین منت نهاد و اندک زمانی توفیق خدمت و نوکری برای مردم عزیز و شریف استان در مجموعه استانداری گیلان را ارزانی فرمود زیرا اعتقاد قلبی همه ماست که هیچ مدیر و مسئولی در کشور شانی جز افتخار نوکری برای مردم عزیز ندارد.
از شما استاندار محترم هم تشکر میکنم که به حقیر اعتماد نموده و فرصت خدمت را برایم فراهم نمودید . اینجانب به دعوت جنابعالی و توصیه جمعی از بزرگان استان ماموریت کمک به دولت مردمی و انقلابی را پذیرفتم تا بتوانم در حد وسع ناچیزم در راه موفقیت دولت مردمی و انقلابی در استان گامی بردارم که الحمدالله با عنایت باریتعالی و دعای خانوادههای معزز شهدا توانستیم با همه مشکلات و موانع پیش رو توفیقات خوبی را کسب نمائیم. خدای تعالی شاهد است در این مدت کوتاه سعی نمودم تمام تلاش و همت خود را برای اعتلا و حفظ ارزشهای انقلاب اسلامی و سیاستهای دولت انقلابی بکار گیرم
متأسفانه مدت زمانی است به دلیل برخی موانع و اختلاف نظرهای پیش آمده به این نتیجه رسیده ام که ادامه همکاری با جنابعالی در این شرایط برای اینجانب میسر نبوده و بیم آن دارم که حضور بنده به انسجام و وحدت رویه موجود آسیب وارد نماید فلذا مراتب استعفای خود را از تصدی معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گیلان تقدیم و استدعای موکد دارم با درخواست استعفای بنده موافقت فرمائید.
پیشاپیش ضمن سپاس از الطاف شما و همکاران عزیزم از محضر مردم شریف، انقلابی و شهید پرور استان عذر خواهی و حلالیت می طلبم….
خداوند همه ما را از وسوسه های شیطانی محفوظ بدارد و عاقبت ما را ختم بخیر فرماید.

همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان