جمعه, 10 فروردین 1403
جمعه, 10 فروردین 1403

به گزارش حکایت گیلان | مازیار زارع که موفق شد با همراهی پژمان نوری ملوان را بعد از سال‌ها به لیگ برتر بیاورد، از آخرین حضورش روی نیمکت این تیم خبر داد و روی آن تاکید کرد.

برای هواداران ملوان خبری بدتر از این نمی‌تواند باشد که یکی از بازوهای اصلی بازگشت این تیم به لیگ برتر برای فصل آینده تمایلی به ادامه همکاری نخواهد داشت و این موضوع می‌تواند به معنای جدایی پژمان نوری نیز باشد. مازیار زارع بعد از دستیابی به امتیاز در جدال با مس کرمان و قطعی شدن بقای ملوان در لیگ برتر جمله‌ای همانند چند وقت پیش که آن را ادعا کرده بود مطرح کرد و مدعی شد این آخرین حضورش به عنوان سرمربی روی نیمکت این تیم در انزلی بوده است و بعد از دیدار هفته پایانی برابر نفت مسجدسلیمان، کار را دنبال نخواهد کرد.

این جدایی که به دلیل خلف وعده‌ها و عدم حمایت مسوولان انزلی از تیم محبوب ملوان بوده است، احتمالا آنها را با دردسری بزرگ در فصل آینده مواجه کند. مطمئنا جدایی مازیار زارع، دلسردی پژمان نوری را که این روزها در پست مدیرعاملی تمام توان خود را برای موفقیت ملوان به کار گرفته نیز همراه خواهد بود. اتفاقی که می‌تواند تنها اسپانسر این تیم را نیز از حمایت انزلی‌چی‌ها خارج کند تا فصلی سخت در انتظار آنها قابل پیش‌بینی باشد.پوررشید که تنها به واسطه رفاقت با پژمان نوری و مازیار زارع طی فصول اخیر با کمپانی خود حامی این باشگاه بوده است، در صورتی که این دو نیز از تیم با توجه به عدم حمایت مسوولان انزلی کنار بروند، قطعا چتر اسپانسری خود را برخواهد داشت و این موضوع می‌تواند در فصلی که رقابت شدیدتر خواهد شد، کار ملوان را سخت کند.باید دید طی روزهای باقی مانده تا پایان فصل، آیا مدیران انزلی پای کار خواهند آمد و از ملوان محبوب در این شهر حمایت لازم را به عمل خواهند آورد تا اسطوره‌های این باشگاه نیز با دلگرمی کار را در جمع قوی سپید دنبال کنند یا خیر.

منبع:منیبان

همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان