جمعه, 10 فروردین 1403
جمعه, 10 فروردین 1403

به گزارش حکایت گیلان | من از همه زنان و دخترانی که اینجا حجاب را رعایت نکرده‌اند، بیزارم و توصیه می کنم مثل دختران ما که محجبه در اینجا شرکت دارند، اینجور زندگی بکنید.

سومین جشنواره ملی تئاتر کودک نوجوان و عروسکی ایثار، که از ۱۱ الی ۱۴ اردیبهشت ماه جاری با حضور ۱۵ گروه منتخب از استان‌های کرمانشاه، گیلان، ایلام، مرکزی، همدان، بوشهر و تهران در بخش‌های صحنه‌ای، خیابانی و عروسکی در شهر‌های رشت، لاهیجان، آستانه‌اشرفیه، رودسر، لنگرود، فومن، صومعه سرا برگزار شده بود با معرفی برگزیدگان به کار خود پایان داد.

در این مراسم که به صورت زنده از شبکه باران پخش می‌شد، آیت‌الله فلاحتی امام جمعه رشت با انتقاد از حجاب برخی از حاضرین در مراسم گفت: من اگر میدانستم این جلسه این جوری است به اینجا نمی آمدم. سایت ها فردا می زنند میگویند نماینده ولی فقیه در یک جلسه ای شرکت کرد که یک عده دختران در آن جا کشف حجاب کردند. بنده از همه کسانی که اینجا کشف حجاب کردند بیزارم. سایت ها بزنند فردا بر علیه من نگویند. من از همه زنان و دخترانی که اینجا حجاب را رعایت نکرده‌اند، بیزارم و توصیه می کنم مثل دختران ما که محجبه در اینجا شرکت دارند، اینجور زندگی بکنید. والسلام.

همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان