شنبه, 01 اردیبهشت 1403
شنبه, 01 اردیبهشت 1403

به گزارش حکایت گیلان | سرپرست علوم پزشکی گیلان به مناسبت روز معلم با دکتر ابوتراب قنبری و انوش برزیگر دو تن از روسای  سابق علوم پزشکی گیلان به عنوان اساتید حوزه پزشکی دیدار کرد.

دکتر آشوبی در دیدارهای جداگانه و صمیمی خود با دو تن از اساتید دانشگاه علوم پزشکی گیلان ضمن تبریک فرارسیدن روز استاد و معلم، از زحمات و تلاش‌های نستوه و مفرط آن‌ها در آموزش علوم پزشکی، بهداشت، درمان و همچنین تلاش‌هایی که در طول دوران مسؤولیتشان کشیده‌اند، تقدیر می‌کند و می‌گوید: در قطار خدمت یکی از واگن‌هایی است که بار امانت را به دوش می‌کشد و سعی می‌کند با توسعه مشارکت، در راستای برقراری عدالت و ارتقای نظام سلامت تلاش کند.
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گیلان با ابراز خرسندی از وجود اساتیدی خبره و اعضای هیئت‌علمی خلاق و متخلق در نظام سلامت استان معتقد است باید مقام استاد و معلم گرامی داشته شود و شاگردان این مکتب در هر جایگاهی که هستند، همچون پروانه دور استادشان بچرخند و به‌پاس زحماتی که کشیده‌اند، دستشان را ببوسند.
آشوبی، نخبگان دانشگاه علوم پزشکی گیلان را گنجینه‌های ارزشمند علم و مدیریت می‌داند و می‌گوید: دانشگاه بر خود فرض و واجب می‌داند که تاریخ شفاهی نخبگان علمی و مدیریتی را هرچه سریع‌تر برای بهره‌گیری آیندگان و همچنین نشان دادن تلاش‌هایشان گردآوری کند و در موزه‌ای با همین مضمون به معرض دید همگان قرار دهد.
اساتید دکتر برزیگر و دکتر قنبری هم در دیدارهای خود با دکتر آشوبی، سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گیلان ضمن تبریک و تقدیر از قدرشناسی این استاد علم و اخلاق میگویند: استاد و معلم باید اخلاق نیکو داشته باشد و با تفکر و کردار خوب، با ذینفعان برخورد کند.
آن‌ها معتقدند یک استاد تراز انسانیت و اسلامیت باید از خشونت، طمع، وابستگی و خودستایی به دور باشد و با معرفت به مراتب شناخت، از خودشناسی به خداشناسی برسند و جز خدمت به خلق به چیز دیگری فکر نکنند.

همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان