جمعه, 31 فروردین 1403
جمعه, 31 فروردین 1403
سندی که نماینده تبریز منتشر کرد؛

انتشار لیست برخی نمایندگان که دیگنیتی و فیدلیتی گرفته اند!+تصاویر

۱۴۰۲/۰۲/۰۹ ۱۵:۳۳ چاپ

به گزارش حکایت گیلان |  علیرضابیگی نماینده تبریز طی نامه ای به هیات نظارت بر رفتار نمایندگان مجلس شورای اسلامی درباره موضوع تحویل خودروهای شاسی بلند به برخی نمایندگان توضیحاتی ارائه داد. 

گفتنی است لیست اسامی برخی نمایندگان که دیگنیتی و فیدلیتی گرفته اند امروز توسط این نماینده به دادستانی و هیات نظارت بر رفتار نمایندگان مجلس شورای اسلامی ارائه شد که اسامی به دلیل ملاحظات حقوقی مخدوش شده است.

 نماینده تبریز مدعی شده است که در جریان منتفی‌شدن استیضاح قبلی آقای فاطمی‌امین وزیر صمت، ۷۰ تا ۷۵ خودروی شاسی بلند در اختیار مجلس قرار گرفته است. احمد علیرضابیگی می‌گوید: بعد از این نامه،  حتی رییس جمهور هم به واسطه واگذاری‌های غیرقانونی خودرو، در ۲۵ دی‌ماه، دستور رسیدگی صادر کرد.

عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شورا‌ها می‌گوید: هیات رییسه مجلس گفته ما موضوع را رسیدگی کرده و جلوی این کار را گرفتیم. یعنی هیات رییسه می‌گوید پس از اینکه برخی واگذاری‌های خودرو صورت گرفت، ما فهمیدیم و جلوی آن را گرفتیم. من به هیات رییسه می‌گویم، خب حالا که جلویش را گرفتید، وقت شفاف‌سازی و اطلاع همه از این اتفاق است.

نماینده تبریز می‌گوید: این واگذاری‌های غیرقانونی خودرو، من را بر این واداشت که از هیات رییسه بخواهم تا پاسخ دهند که آیا این موضوع چه ربطی به استیضاح اول آقای فاطمی‌امین، وزیر صمت داشته است؟ شفافیت در این بخش ضروری است، چون اینکه ۷۵ خودرو به سیستم مجلس وارد شده و هیات رییسه هم آن را قبول دارد، به یک پرسش اساسی و چالش‌برانگیز تبدیل شده است.

 نامه نماینده به هیات نظارت مجلس 

لیست اسامی برخی نمایندگان که دیگنیتی و فیدلیتی گرفته اند

همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان