شنبه, 01 اردیبهشت 1403
شنبه, 01 اردیبهشت 1403
یک سوال جدی از مدیرکل صمت گیلان ؛

واقعا انتخابات آرایشگران زن را در مهدیه رشت برگزار کردید!؟

۱۴۰۲/۰۲/۰۹ ۰۷:۴۴ چاپ

اختصاصی حکایت گیلان | روز گذشته در اخبار از سوی برخی مسئولین خواندیم که با «اتفاقات مهدیه رشت برخورد می‌شود». وقتی به جزئیات ماجرا وارد شدیم متوجه شدیم که انتخابات اتحادیه آرایشگران زن رشت در چنین مکانی برگزار شده است. برخی اخبار است که تا چند بار نخوانیم پی به واقعیت نمی‌بریم و باور نمی‌کنیم. این هم از آن دست اخبار است! واقعا چرا باید آرایشگران زن در مهدیه جمع شوند. یعنی در کل شهر قحط المکان شده و مهدیه قرار است همه انتخابات اصناف را  از طلافروش گرفته تا آرایشگران زن را برگزار کند؟

اداره کل صمت استان با این برنامه ریزی که انجام داده خود یک بحران آفریده و حالا می‌گوید با عوامل آن باید برخورد شود. مگر خودتان مجری انتخابات نیستید. خودتان نمی‌دانید هر چیزی باید در مکان مناسب آن صورت گیرد. حالا که اتفاق افتاده دیگر چرا طلبکار هستید؟ مگر نه این که چنین اتفاقاتی محصول کار اجرایی خودتان است. 

آقای مدیرکل صمت استان ضمن عذرخواهی  از کلیه دغدغه‌مندان و دلسوزان اعلام کرده که با مسبیین این هنجارشکنی قاطعانه برخورد می‌شود. ولی باید پرسید چه کسی با برگزارکنندکان انتخابات در مهدیه رشت برخورد می‌کند. این پرونده سازی برای افرادی که نه سیاسی هستند و نه مسائلی از این دست دارند محصول چنین سیاستگذاری‌هایی است که ظاهرا چیزی جزء بحران سازی بلد نیست.

همرسانی کنید:

نظرات شما:

היי, מה שלומך 22 مرداد 1402 ساعت 03:05

مرگ بر بهائی صهیونیست

نظر دهید - پسندیدم 0

نظر شما:

security code

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان