جمعه, 10 فروردین 1403
جمعه, 10 فروردین 1403
تودیع و معارفه سرپرست هلال احمر گیلان برگزار شد؛

وعده احیای داروخانه هلال احمر رشت در چهارراه میکائیل

۱۴۰۲/۰۲/۰۸ ۰۹:۵۱ چاپ

به گزارش حکایت گیلان | در آئین تکریم و معارفه مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان با حضور روسای جمعیت هلال احمر و مدیران استانی، از زحمات سیاوش غلامی لویه تقدیر و طی حکمی از سوی رئیس جمعیت هلال احمر، هادی سلیمی به عنوان سرپرست جمعیت هلال احمر استان گیلان معرفی شد

در ابتدا نامدار عبدالهیان معاون حقوقی و امور مجلس جمعیت هلال احمر گفت: براساس شاخص های هلال احمر و با توجه به وسعت حوادثی که در کشور وجود دارد، در بحث ذخایر انبارهای امدادی، لجستیک و نیروی انسانی که باید آماده خدمت باشند، طبق تجارب گذشته تاکنون امکانات خوبی در هلال احمر پیش بینی شده است.


معاون حقوقی و امور مجلس جمعیت هلال احمر اظهار داشت: تجهیزات امدادی از لحاظ سخت افزاری با استفاده از آمایش سرزمین، فن آوری روز و دانش بنیان داخلی نیاز به بومی سازی دارند و با توجه به منویات مقام معظم رهبری هم تاکید داشتند، با رایزنی‌های انجام شده، با استفاده از دانشمندان داخلی تجهیزات امدادی هلال احمر با کمک شرکت های دانش بنیان داخلی بومی سازی می‌شوند.

عبدالهیان با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی افزود: بیانیه گام دوم رهبر معظم انقلاب اسلامی‌ باید نقشه راه حرکت جوانان جمعیت هلال احمر در انجام برنامه‌های بشردوستی باشد، لذا می بایست توجه ویژه ای به آن داشت.

معاون حقوقی و امور مجلس جمعیت هلال احمر کشور با بیان اینکه نهضت مولدسازی در هلال احمر شکل گرفته است، افزود: بعد از آستان قدس رضوی، بیشترین موقوفات را داریم که در حال مولدسازی آنها هستیم و عایدات آن را هم برای پیشبرد اهداف سازمان استفاده خواهیم کرد.

عبدالهیان در خصوص احیای ملک چهار راه قدس (میکائیل) رشت اظهار کرد: برنامه ریزی خوبی در خصوص احیای این ملک و همچنین رفع چالش های داروخانه رشت صورت گرفته که به امید خدا طی ماه های آتی اتفاقات خوبی در این زمینه خواهد افتاد.

معاون حقوقی و امور مجلس جمعیت هلال احمر گفت: به طور جد با دستور رئیس جمعیت هلال احمر پیگیر رفع مشکلات داروخانه هلال احمر رشت هستیم.

در ادامه سید محمد اسحاقی معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری گیلان گفت: هلال احمر یک سازمان مردمی است و وظیفه اصلی آن در هلال احمر امدادونجات است و امدادونجات پیشانی هلال احمر است، از این حیث انتظار می رود تعداد پایگاه های هلال احمر استان افزایش پیدا کند.

اسحاقی تصریح کرد: اقدامات خوبی تا به امروز انجام شده است و باید سعی شود در فضای آرامش با همکاری همه دستگاه ها و بهره مندی از همه ظرفیت ها مسیر ادامه داده شود و همچنین فرصت های جدیدی را هم ایجاد شود.

سید محمد اسحاقی اظهار کرد: هدف همه ما خدمت به نظام و جامه عمل پوشاندن به منویات مقام معظم رهبری و سیاست های دولت قوی و مردمی است.

سیاوش غلامی مدیرعامل پیشین هلال احمر گیلان گفت: قدردان همکاری یکایک همکاران و داوطلبان در طول دوران فعالیتم هستم که موجب ارتقای پیشترفت در حوزه امداد و نجات و ... شدند.

هادی سلیمی سرپرست جمعیت هلال احمر استان گیلان نیز گفت: بحث داروخانه و پروژه چهارراه میکائیل دو موضوع مهمی است که در دستور کار قرار دارد و بزودی خبرهای خوبی در زمینه خواهیم شنید.

سرپرست جمعیت هلال احمر استان گیلان اظهار داشت: توسعه و پایگاه امداد و نجات استان در اولویت قرار دارد و یکی از سیاست های مهم هلال احمر است.

سلیمی افزود: تحول، توسعه و مولدسازی در نهاد مردمی هلال احمر زیر سایه اصول بیطرفی و بیغرضی تعریف شده است که برای رسیدن به آن به همدلی و هم افزایی مدیران، خدمات، داوطلبان و جوانان نیاز است.

همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان