پنجشنبه, 09 فروردین 1403
پنجشنبه, 09 فروردین 1403
لیگ دسته دوم فوتبال ایران؛

گام بزرگ داماش برای صعود به پلی آف در ماهشهر

۱۴۰۲/۰۲/۰۴ ۱۸:۵۳ چاپ

حکایت گیلان | داماش در نبرد برابر یکی از رقبای خود برای حضور در پلی آف به سه امتیاز شیرین دست یافت.

به گزارش وارش اسپرت ، در چهارچوب هفته بیست و چهارم از رقابت‌های لیگ دو فوتبال باشگاه‌های کشور و در گروه ب این مسابقات، تیم‌های شهرداری ماهشهر و داماش گیلان از ساعت ۱۶: ۳۰ امروز (دوشنبه) در استادیوم شهدای ماهشهر به مصاف هم رفتند که این مسابقه در پایان با یک گل به سود داماش گیلان خاتمه یافت.

تک گل داماش در این مسابقه را محمد رستمی با شوتی زیبا در دقیقه ۸۸ وارد دروازه شهرداری ماهشهر کرد. همچنین داماشی‌ها پنج دقیقه انتهایی مسابقه را با اخراج میعاد یزدانی ۱۰ نفره ادامه دادند.

داماش گیلان با کسب این ۳ امتیاز بیرون خانه، ۴۵ امتیازی شد و جایگاه خود را در فاصله دو هفته به اتمام لیگ در رتبه دوم جدول گروه ب لیگ دو را حفظ کرد. شهدای رزکان کرج با ۴۳ امتیاز در جایگاه سوم است و تیم‌های شهرداری ماهشهر با ۴۱ و شهرداری نوشهر با ۴۰ امتیاز دیگر تیم‌های مدعی حضور در پلی‌آف در جایگاه‌های چهارم و پنجم هستند.

لازم به ذکر است، تیم نفت و گاز گچساران با کسب یک امتیاز دیگر، در پایان هفته بیست و چهارم با کسب ۵۱ امتیاز حضور خود از این گروه را در رقابت‌های لیگ یک فصل آینده قطعی کرد.

داماش گیلان از ساعت ۱۷ روز دوشنبه ۱۱ اردی‌بهشت در رشت دیدار هفته ماقبل پایانی خود در رقابت‌های لیگ دو را برابر شهیدقندی یزد برگزار خواهد کرد. آخرین بازی لاجوردی‌پوشان در لیگ دو جهت تلاش برای حضور در مرحله پلی آف روز دوشنبه ۱۸ اردی‌بهشت برابر شاهین تابان بوشهر در بوشهر برگزار خواهد شد.

ترکیب داماش گیلان: اشکان توانا، علیرضا امیرخانی (سعید دلاور)، سیامک علیزاده، پژمان نجات، سجاد قلی بیگی (از ۴+۹۰ مهرام دامادی) پویا عزیز پور، محمد رستمی، سید علی یحیی زاده (احسان محروقی)، سعید طالبی (از ۷۱ بهتاش میثاقیان)، حسین خیری، علی مصطفایی (از ۷۱ میعاد یزدانی)

همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان