جمعه, 07 اردیبهشت 1403
جمعه, 07 اردیبهشت 1403
رئیس پلیس راه گیلان خبر داد:

ترافیک سنگین در رودبار | جان باختن ۵ نفر در جاده های گیلان

۱۴۰۲/۰۲/۰۴ ۰۱:۱۰ چاپ

به گزارش حکایت گیلان | سرهنگ جاور صفاری، با بیان اینکه از صبح امروز و روز پایانی تعطیلات، شاهد خروج مسافران از استان گیلان هستیم، اظهار کرد: در حال حاضر ترافیک در محورهای منتهی به سراوان – امامزاده هاشم به ویژه محورهای فومن _سراوان و سنگر_سیاهکل سنگین و پرحجم است.

وی ترافیک در محدوده باند شمال به جنوب محور سراوان_امامزاده هاشم را نیز سنگین و پرحجم دانست و افزود: بار ترافیک در ورودی شهر رودبار نیز سنگین و پرحجم است.

رئیس پلیس راه گیلان در گفت وگوی خبری باران، کلیه محورهای مواصلاتی استان را متاثر از حجم زیاد خودروهای ورودی دانست و تصریح کرد: در محور آستارا_اردبیل نیز با ترافیک نیمه سنگین، اما روان مواجه هستیم.

به گزارش ایسنا، صفاری با بیان اینکه هم اکنون ترافیک در همه محورهای استان متراکم است، اضافه کرد: متاسفانه پنج نفر از هموطنان طی چهار روز گذشته بر اثر وقوع حوادث رانندگی جان خود را از دست داده اند لذا مسافران به هنگام خروج از استان عجله و شتاب نکنند و رفتارهای پر خطر و سرعت و سبقت غیر مجاز نداشته باشند.

از ۳۰ فروردین ماه لغایت ۲ اردیبهشت ماه ۳۹۵ هزار و ۸۴۶ دستگاه وسیله نقلیه وارد استان و ۲۵۳ هزار و ۴۷۳ دستگاه وسیله نقلیه از استان خارج شده اند.

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان