جمعه, 10 فروردین 1403
جمعه, 10 فروردین 1403

به گزارش حکایت گیلان | در شب حضور سرمربی تیم ملی، بازی دوستانه‌ای بین یاران سیروس قایقران و ستاره‌های سابق تیم ملی برگزار شد.


 پنجشنبه شب، ورزشگاه سیروس قایقران انزلی، میزبان مسابقه‌ای دوستانه بود که حضور ستاره‌های سرشناس و اسبق فوتبال ایران، این شهر شمالی را پر از ستاره کرده بود.

تیم‌های یاران سیروس قایقران و بازیکنان سابق تیم ملی در چهارچوب دیداری دوستانه به مناسبت یادبود بیست و پنجمین سالگرد فوت مرحوم سیروس قایقران مقابل یکدیگر قرار گرفتند و‌ لحظات جالب توجهی را به وجود آوردند.


حمید درخشان، بهروز سلطانی، فرشاد پیوس، مهدی فنونی‌زاده، مرتضی فنونی‌زا‌ده، سعید عزیزیان، فرهاد پورغلامی، بهزاد داداش‌زاده و … از جمله بازیکنانی بودند که داخل زمین حضور داشتند.

از نکات جالب توجه در حاشیه این دیدار، حضور امیر قلعه‌نویی به عنوان مهمان ویژه بود که بازی را از نزدیک تماشا کرد. همچنین محمد مایلی‌کهن، حسن روشن، بیژن ذوالفقارنسب نیز دیگر نفراتی بودند که با حضور در انزلی این بازی را از نزدیک تماشا کردند.

در حاشیه این دیدار نیز تابلویی به یادبود به پدر مرحوم قایقران اهدا شد. در نهایت این مسابقه با نتیجه ۳-۱ به سود یاران مرحوم سیروس قایقران پایان یافت.

منبع:ورزش 3

همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان