چهارشنبه, 05 اردیبهشت 1403
چهارشنبه, 05 اردیبهشت 1403
انتقاد شدید مازیار زارع از داوری مسابقه با تراکتورسازی:

سرمربی تراکتورسازی از دور فهمید پنالتی نیست | مگر می شود اینگونه برد را از ملوان گرفت

۱۴۰۲/۰۱/۲۷ ۱۰:۳۳ چاپ

به گزارش حکایت گیلان | سرمربی ملوان به شدت از داور مسابقه با تراکتورسازی به خاطر اعلام پنالتی مشکوک در دقایق انتهایی انتقاد کرد. این مسابقه با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

مازیار زارع در نشست خبری پس از بازی با تراکتور اظهار داشت:به شرافت پاکو خمز درود می‌فرستم. او دورتر از من بود اما شنیدم داور را صدا کرد و گفت پنالتی نبود. داوری که در جام جهانی سوت زده است. آقای تاج، آقای افشاریان مقداری به وضعیت داوران‌تان برسید. محمدرضا ابوالفضلی به حدی اضافه وزن دارد که نمی‌تواند بدود. به شما برنخورد با بدبختی این تیم را کشانده و به اینجا آورده‌ایم.

وی افزود:2-3 هفته قبل با جایگری اشتباه حسن اکرمی باید یک خطای دو ضرب را برای ما می‌گرفتند اما همان توپ وارد دروازه ملوان شد به حدی اشتباهات داوری علیه ملوان زیاد شده که آنها را یادم رفته گناه ما و هواداران‌مان چیست. گناه ما این است که 2-3 جوان با کمک مردم این تیم را می‌چرخانیم؟ یک نفر بیاید و جواب من را بدهد. خدا را قسم می‌خورم آخر سکته می‌کنیم و کنار زمین می‌افتیم.

سرمربی تیم فوتبال ملوان تأکید کرد: مگر می‌شود چنین تصمیماتی گرفته شود خیلی  جلوی خودم را می‌گیرم که اینگونه صحبت می‌کنم اما می‌سوزم که این جوان و بچه تا این اندازه دویده و زحمت کشیده اما به هدف نرسیده است. آیا مگر می‌شود اینگونه برد را از ملوان گرفت. الان برخی‌ها می‌آیند و می‌گویند باید به حدی خوب کار کنید تا داور پنالتی نگیرد. عیب ندارد. به بازیکنانم افتخار می‌کنم. خیلی زحمت کشیدند و خیلی دویدند. جواب‌شان را هم دیدند زیرا مردم آنها را پس از بازی ایستاده تشویق کردند.

زارع تصریح کرد:به طرفداران ملوان به خاطر این جو پرشوری که امروز به ورزشگاه آورده بودند تبریک می‌گویم اما نمی‌توان در مورد برخی ظلم‌ها کاری کرد. 

در پایان این نشست خبرنگاران حاضر برای سرمربی این تیم دست زدند و گفتند ما هیچ سؤالی نداریم همه گفتنی‌ها را خودت گفتی.

همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان