جمعه, 31 فروردین 1403
جمعه, 31 فروردین 1403

به گزارش حکایت گیلان | پس از مشاهده حضور برخی از افراد و ورزشکاران بدحجاب در این باشگاه، تیم بازرسی عفاف و حجاب به محل این باشگاه اعزام و سپس این مورد با اماکن در میان گذاشته شد و از سوی اداره اماکن این باشگاه ورزشی پلمب شد.

طبق گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان گیلان، این مجموعه که یکی از باشگاه‌های معروف در آموزش رشته‌ها رزمی و ایروبیک در استان گیلان و شهرستان رشت بود، به دلیل رعایت نکردن شئونات اسلامی از سوی ورزشکاران و مراجعه کنندگان پلمب و بسته شد.

بر این اساس، پس از مشاهده حضور برخی از افراد و ورزشکاران بدحجاب در این باشگاه، تیم بازرسی عفاف و حجاب به محل این باشگاه اعزام و سپس این مورد با اماکن در میان گذاشته شد و از سوی اداره اماکن این باشگاه ورزشی پلمب شد.

بنا به همین گزارش، تشکیل تیمهای بازرسی عفاف و حجاب در تمامی شهرستانها با محوریت و مسئولیت روسای ادارات ورزش و جوانان شهرستانهای گیلان نیز آغاز شده و همچنین مسئولان اماکن ورزشی دولتی و خصوصی گیلان موظف هستند بنرهای یک شکل طراحی شده عفاف و حجاب از سوی روابط عمومی اداره کل را در ورودی اماکن خود نصب کرده و به تمامی علاقمندان به ورزش، رعایت حجاب و عفاف را متذکر شوند.

منبع:جماران

همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان