شنبه, 08 اردیبهشت 1403
شنبه, 08 اردیبهشت 1403
رئیس شورای شهر کلاچای خبر داد؛

برگزاری مسابقات والیبال ساحلی در کلاچای

۱۴۰۲/۰۱/۲۳ ۲۲:۱۵ چاپ

به گزارش حکایت گیلان | رییس شورای شهر کلاچای از برگزاری مسابقات والیبال ساحلی جام رمضان با همکاری هیات والیبال کلاچای و اداره ورزش و جوانان خبر داد و گفت: ۸ تیم در این دوره مسابقات شرکت می کنند و به تیم اول ۵ میلیون تومان، به تیم دوم ۳ میلیون و تیم سوم ۲ میلیون تومان اهدا می‌شود.

کامران علیپور با اشاره به ظرفیت‌های کلاچای در برگزاری ورزشهای ساحلی نظیر فوتبال و والیبال ساحلی اظهار کرد: ابن مسابقات مقدمه ای برای جذب گردشگر ورزشی و تفریحی خواهد بود.

وی با اشاره به بودجه ۴۰ میلیاردی شهر کلاچای اظهار کرد: استخر کلاچای پروژه بزرگ و بلندمدت ماست که به دنبال این هستیم تا پایان عمر شورا تحویل مردم کلاچای بدهیم.

علیپور با اشاره به آسفالت معابر و خیابانهای کلاچای اظهار کرد: زیرسازی ۷ خیابان انجام شده و تا نیمه اول تابستان به پایان می رسد.

وی افزود: توسعه شهر بازی پارک نگین شمال، احداث پارک شهدای سلامت در منطقه نوده از دیگر پروژه های این شهر بوده و در همه نقاط شهر پروژه های کوچک و بزرگی تدارک دیده شده است.

رییس شورای شهر کلاچای همچنین با اشاره به فعالیت باشگاه فرهنگی ورزشی کلاچای گفت: امسال نیز تدارک خوبی برای این تیم دیده شده و با برنامه ریزی شورا و شهرداری این باشگاه برای حضور در جام گیل نماینده رودسر و املش است.

علیپور به فعالیت در حوزه کشتی نیز گفت: در فصل تابستان مسابقات کشتی نیز در مجتمع نگین شمال برگزار میشود.

وی با اشاره به واگذاری مجتمع نگین شمال و بازسازی آن توسط بخش خصوصی اظهار کرد: پنجشنبه بازار نیز به مکان جدیدی منتقل میشود.

علیپور همچنین از تصویب شدن احداث پل معلق کلاچای بر روی رودخانه کلاچای در کنار احداث آب بند خبر داد و گفت: همچنین پل معلق دیگری از سمت پارک مسافر به پشت اداره تربیت بدنی احداث می‌شود.

رییس شورای شهر کلاچای گفت: پشت بازار کلاچای با همکاری کسبه سنگ فرش میشود و مبلغی نیز برای اجاره پارکینگ اختصاصی یافته است.

 

همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان