پنجشنبه, 06 اردیبهشت 1403
پنجشنبه, 06 اردیبهشت 1403
لااقل از «برادرزاده» خودتان حمایت می کردید؛

بی احترامی مجدد به هواداران داماش و مدیران و نمایندگانی که فقط حرفند!

۱۴۰۲/۰۱/۱۹ ۱۵:۱۱ چاپ

اختصاصی حکایت گیلان | در حالی که تیم داماش با کمک شهرداری تدارکات اعزام هوادار با اتوبوس به تهران را ترتیب داده بود، از سوی شورای تامین تهران اعلام شد که مسابقه حساس تیم‌های نیروی زمینی و داماش بدون حضور تماشاگران برگزار می‌شود. تیم داماش شانس بالایی برای حضور در لیگ یک دارد و حضور هواداران شانس این تیم را بالا می‌برد، این تصمیم گیری غیرورزشی در حالی اتفاق افتاده است که کسی دلیل آن را نمی پرسد که چرا حضور تماشاگران ممنوع است. آن هم وقتی همین روز گذشته مسابقه تیم‌های تراکتورسازی و سپاهان و آلومینیوم و استقلال با حضور کامل تماشاگران برگزار شد.

 این چندمین بار است که حضور تماشاگران داماش در ورزشگاه های خارج از استان با مشکل مواجه می‌شود. همین سال گذشته در روز مسابقه حساس پلی آف به لیگ یک مجوز حضور تماشاگران لغو شد و هواداران داماش پشت درهای بسته منتظر ماندند. قبلا هم که همه از بی احترامی به هواداران داماش در مسابقه جام حذفی خبر دارند. علت اصلی آن به ضعف مدیریتی در استان گیلان برمی‌گردد که گویی کسی توجه و احترامی به هواداران ندارد. کافی بود به جای داماش اسم تیم‌های مهمان تراکتورسازی و یا سپاهان بود تا به جای ده درصد ظرفیت کامل ورزشگاه هم در اختیار آن‌ها قرار می‌گرفت.

این مسائل جایی است که بی اهمیتی مدیران و نمایندگان استان گیلان را نشان می‌دهد. در حرف همه حامی تیم‌های گیلانی هستند. ولی همین سال گذشته داماش و سپیدرود و ملوان چه تعداد مسابقه خود را بدون حضور تماشاگران برگزار کردند و تا کوچکترین فردی وارد ورزشگاه می‌شد کلی از ناظرین و تیم‌های مهمان واکنش نشان می‌دادند. 

جالب است مدیرعامل فعلی داماش، برادرزاده یکی از نمایندگان مجلس است که ایشان عضو کمیسیون امنیت ملی هم محسوب می‌شود. یعنی مخالفت با چنین تصمیم گیری شورای تامینی تنها یک مصاحبه و پیگیری کوتاه هم کفایت می‌کرد. اما این نماینده حتما کارهایی دارد که ما هیچ وقت مشاهده نمی‌کنیم. 

همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان