پنجشنبه, 09 فروردین 1403
پنجشنبه, 09 فروردین 1403
گفتگوی تلفنی فیلمبرداری شده با فرماندار برای مشکلات چوکا؛

این کارهای خنده دار چیست آقای نماینده تالش!؟+فیلم

۱۴۰۲/۰۱/۱۹ ۱۰:۰۲ چاپ

اختصاصی حکایت گیلان |فیلمی از حسن محمدیاری نماینده تالش در رختکن تیم چوکا منتشر شده که بعد از مسابقه خارج از خانه با تیم سایپا به صورت تلفنی با فرماندار شهرستان صحبت می‌کند و خواستار روی کار امدن صاحبان صنایع و افراد متمول در 6 هفته پایانی لیگ دسته اول برای کمک به چوکا است. چوکا با 18 امتیاز در رده انتهایی جدول قرار دارد و باید معجزه ای رخ دهد که بتوانددر لیگ باقی بماند و حالا سوال اینجاست که آقای نماینده تا حالا کجا بوده و این گفتگوی تلفنی فیلمبرداری‌شده چه دردی را دوا می‌کند؟ جزء این که از خودشان رفع مسئولیت نمایند؟

پشت خط آقای فرماندار هم با اکراه چشم چشم می‌گوید و خودشان هم می دانند که کار از کار گذشته است. فقط قرار است بگویند پای کار آمده ایم. مشخص است چوکا پتانسیل حضور در لیگ یک را داشت و مشکلات مالی این تیم را عقب نگه داشت. این گفتگوهای تلفنی مدتها پیش باید انجام می‌شد و نه این که انتظار داشته باشیم به این تیم کمک مقطعی شود. 

آقایان در سال انتخابات می‌خواهند بگویند ما کار خودمان را کردیم. ولی نمی‌گویند چه فرصت‌هایی را از دست دادند. پربیراه نیست که بگوییم چوکا اسیر مسائل سیاسی شده است و گویی نمایندگان از این تیم تنها استفاده تبلیغاتی می‌خواهند و بس! البته که هواداران خودشان متوجه وقایع می‌شوند و این کارها بیشتر به یک طنز شباهت دارد. 

همرسانی کنید:
آب سرد حسن محمدیاری بر سر هوادارن دو آتشه؛
پایبند قانون باشید و بی قانونی نکنید

نظر شما:

security code

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان