جمعه, 10 فروردین 1403
جمعه, 10 فروردین 1403

به گزارش حکایت گیلان | آرمین منفرد دوست بازیکن سپیدرود رشت پس از انتشار ویدئو جنجالی از تیم کنار گذاشته شد.


 طبق اعلام باشگاه سپیدرود رشت، آرمین منفرددوست از تمرینات این تیم کنار گذاشته شد و در اختیار کمیته انضباطی باشگاه قرار گرفت. 

چندی پیش ویدئویی در صفحه شخصی آرمین منفرد دوست بازیکن تیم سپیدرود رشت منتشر شد که در آن گفته شده بود بازیکنان تیم پس از مسابقه تیم در لیگ با خودرو نیسان در حال بازگشت به سمت رشت هستند و این ویدئو در چند ساعت به تیتر اول رسانه‌های مخالف تبدیل شد.

 


اما حالا گفته شده که چند تن از بازیکنان مسافتی کوتاهی را به دلیل خرابی خودرو با نیسان طی می‌کنند. 

 

روز گذشته هم در یک مطلب به نقل از باشگاه سپیدرود گفته شده؛ این تصویر بلیط آرمین منفرددوست بازیکن سپیدرود که به درخواست خودش با سواری به سمت رشت حرکت کردند و پس از خرابی خودروی MVM بصورت کاملا غیرحرفه‌ای و ناجوانمردانه مسیر کوتاه آوج تا تاکستان را با ضبط ویدیویی باعث تشویش اذهان عمومی و خدشه دار کردن اعتبار این تیم گردید، از کمیته انضباطی و روابط عمومی باشگاه خواستار پیگیری سریع و برخورد با این ناهنجاری‌های ورزشی هستیم. 

البته با توجه به شرایط چند سال اخیر مشخص است که سپیدرود شرایط ایده آلی ندارد، شاید انتشار این ویدئو که از سمت باشگاه سپیدرود ناعادلانه خوانده شده تلنگری باشد به مدیران مسؤولان باشگاه و مسؤولان استانی که دست روی دست نگذارند و فکری به حال این تیم پرطرفدار کنند که در ایامی نه چندان دور اتوبان رشت به تهران به عشقش سرخ رنگ می‌شد. 

منبع: فارس

همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان