چهارشنبه, 05 اردیبهشت 1403
چهارشنبه, 05 اردیبهشت 1403

به گزارش حکایت گیلان |فرمانده انتظامی استان از شناسایی و دستگیری سارق 10 میلیارد ریال طلاجات در شهرستان ماسال خبر داد.

 سردار عزیزاله ملکی  با اشاره به اینکه مشارکت مردم و دستگاه‌ها و همکاری آنها با مجموعه انتظامی برای کاهش وقوع سرقت امری ضروری است، اظهار داشت: با رعایت اصول حفاظتی و مراقبتی و همچنین توجه به هشدارهای پلیس می‌توان از وقوع بسیاری از سرقت‌ها پیشگیری کرد.

وی در ادامه از ارجاع یک فقره پرونده سرقت‌ طلاجات و وجه نقد از منزلی در شهرستان ماسال به پلیس و رسیدگی موضوع خبر داد و گفت: کارآگاهان پلیس آگاهی پس از بررسی‌های علمی و تخصصی و جمع‌آوری آثار بجا مانده در صحنه‌ جرم، هویت سارق تحت تعقیب این پرونده‌‌ها را شناسایی کردند.


فرمانده انتظامی استان گیلان با بیان اینکه پس از برنامه‌ریزی لازم و هماهنگی قضائی این فرد در کمتر از 8 ساعت دستگیر شد، افزود: در بازرسی از منزل سارق 2 میلیون ریال وجه نقد، 4 عدد دستبند، 3 حلقه انگشتر، 2 رشته گردنبند، یک جفت گوشواره و یک عدد پلاک طلا و 3 عدد پابند، پلاک و انگشتر بدل سرقتی کشف شد.


این مقام ارشد انتظامی به معرفی سارق 31 ساله با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی اشاره کرد و بیان داشت: کارشناسان ارزش تقریبی اموال کشف شده را 10 میلیارد ریال برآورد کردند.

سردار ملکی در پایان خاطرنشان کرد: یکی از اصلی‌ترین و مهمترین اولویت‌های پلیس، برخورد با جرایم به خصوص سرقت و پیشگیری از وقوع آن است که این مهم با تلاش شبانه‌روزی کارکنان مجموعه انتظامی به جد دنبال می‌شود.

همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان