جمعه, 10 فروردین 1403
جمعه, 10 فروردین 1403
برخلاف سال قبل؛

سه رئیس جمهور پیشین پیام نوروزی نفرستادند!

۱۴۰۲/۰۱/۰۲ ۱۴:۳۶ چاپ

به گزارش حکایت گیلان | در حالی که روسای جمهوری پیشین قبل از آغاز سال پیام تبریک خود را صادر می‌کردند امسال در اتفاقی عجیب هیچکدام  هنوز پیامی نفرستاده اند. 

سید محمد خاتمی، محمود احمدی نژاد و حسن روحانی سال گذشته پیام تبریک نوروزی ارسال کرده بودند که هرکدام در این پیام کنایه هایی به دولت مستقر داشتند.

خاتمی در پیام سال قبل خود نوشته بود « در مقابله با خشونت و زور و بیداد، نه اعمال خشونت متقابل، که تصمیم به تن‌ندادن به خشونتِ تحمیل شده و تلاش برای اصلاح است، بخصوص با نیرومند کردن و گسترش دادن گفتمان صلح و عدالت و آزادی و کوشیدن تا این گفتمان، گفتمان غالب و برانگیزانندهٔ اراده‌های آزاد باشد.» 

در پیام نوروزی سال گذشته حسن روحانی هم اشاراتی نرم به مذاکرات هسته ای شده بود. در پیام او با آرزوی احیای برجام آمده بود « امیدوارم که به تدبیر تصمیم‌سازان، احیای «برجام» که پشتوانه‌ی‌ صلح و آرامش است و رفع تحریم‌ها _که کلید جهش اقتصادی است _ هر چه زودتر واقع شود که این مهم‌ترین رخداد مطلوب برای اکنونِ وطن و بزرگ‌ترین مانع‌زدایی از روند توسعه‌ی کشور است.»

احمدی نژاد هم در پیام سال قبل خود انتقاداتی از وضعیت مدیریت کشور در سال‌های گذشته بعد از خود داشت. او در پیام ویدئویی خود گفته بود «علی‌رغم ثروت کم نظیر طبیعی که خداوند به سرزمین ما هدیه کرده است و علی‌رغم استعدادهای شگرف انسانی در ایران، متاسفانه مشکلات و نابسامانی های متعددی در مقابل ملت ایران قرار دارد.» البته احمدی‌نژاد همزمان با اعتراضات خیابانی در ایران به طرز عجیبی دور از دسترس رسانه‌ها شده است. 

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان