پنجشنبه, 03 فروردین 1402
پنجشنبه, 03 فروردین 1402

حکایت گیلان | معاون توسعه مدیریت منطقه آزاد انزلی از پشتیبانی و اجرای بیش از 40 سامانه نرم افزاری-در ابعاد ملی، مناطق آزاد و سازمانی- به منظور ارائه خدمات و نیز تسهیل فرآیندهای سازمانی و همچنین برنامه های نظارتی با نگاه آموزشی جهت خدمات رسانی بهینه به گردشگران نوروزی خبر داد.

به گزارش مدیریت روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد انزلی، میثم محمدی نژاد، معاون توسعه مدیریت این سازمان تقارن نوروز و بهار قرآن کریم را فرصت مغتنمی جهت تجربه زیست رمضانی در بهار طبیعت ارزیابی کرد و اظهار داشت: هم زمانی بهار طبیعت و بهار قرآن، زمینه ساز شادابی و سرور دیده و دل می شود و این امر با توجه به طبیعت زیبای منطقه و استان می تواند در ایجاد لحظات خوشی که ناشی از تفکر در زایش و نوزایی طبیعت در بهار و تمرین تقوای الهی در ماه مبارک رمضان موثر باشد.
وی با بیان اینکه راهبرد سازمان متبوع خود تبدیل منطقه آزاد انزلی به بهشت و مقصد اصلی سفرهای خانوادگی کشور است، افزود: بر همین اساس امکانات زیرساختی گردشگری، تفریحی، ورزشی و فرهنگی موجود در کنار برنامه ها و رویدادهای فرهنگی، جشنواره ای و مذهبی که در ایام نوروز رمضانی در این منطقه برپا می شود به منظور خلق لحظات خوب مابین خانواده های بازدید کننده از منطقه آزاد انزلی است.
معاون توسعه مدیریت سازمان منطقه آزاد انزلی، رویکرد برنامه های نظارتی این سازمان بر مراکز خدمات رسانی به مسافران را با نگاه آموزشی جهت خدمات رسانی بهینه به گردشگران نوروزی اعلام نمود و گفت: در عین حال با همکاری نهادها و موسسات آموزشی استانی و کشوری، اجرای دوره های آموزشی حین خدمت مختلفی برای مشاغل مرتبط با گردشگران و یا سرمایه گذاران برای سال 1402 و سالهای آینده در دستور کار قرار دارد.
محمدی نژاد با اشاره به برنامه های میان مدت و بلند مدت مدیرعامل سازمان مبنی بر جذب 20 میلیون گردشگر تا سال 1408، تصریح کرد: در بخش سخت افزاری، زیرساخت ها و امکانات خوبی جهت ارائه تنوع گسترده ای از بسته های خدماتی در زمینه های مختلف با استانداردهای بین المللی جهت درآمدزایی ارزی و ماندگاری بیشتر گردشگران در منطقه و استان به منظور تبدیل این منطقه به پشتیبان صنعت گردشگری استان گیلان در حال احداث و تکمیل می باشد که ظرف سه سال آتی با بهره برداری از آنها شاهد تحولی بزرگ در شاخص های زیرساختی توریسم منطقه آزاد انزلی خواهیم بود.
وی آموزش مداوم و مستمر برای فعالین اقتصادی، شرکت های ارائه دهنده خدمات مختلف به مسافرین را مهمترین دستور کار سازمان متبوع خود در حوزه معاونت توسعه مدیریت بیان کرد و افزود: براین اساس علاوه بر افزایش و ارتقای شاخص های زیرساختی خدمات رسانی در زمینه نرم افزاری نیز عامل نیروی انسانی که اصلی ترین عامل پیشران هر مجموعه ای محسوب می شود مهمترین مرکز توجه سازمان منطقه آزاد انزلی است.
محمدی نژاد دومین محور از برنامه های معاونت متبوع خود را معطوف به فناوری اطلاعات و پیاده سازی دولت هوشمند عنوان نمود و گفت: پشتیبانی و اجرای بیش از 40 سامانه نرم افزاری-در ابعاد ملی، مناطق آزاد و سازمانی- به منظور ارائه خدمات و نیز تسهیل فرآیندهای سازمانی از جمله اقداماتی است که این سازمان در راستای تحقق اهداف دولت الکترونیک در برنامه های عملیاتی خود در حال انجام دارد که می توان به سامانه جامع تجارت، EPL، سامانه جامع انبارها، کارت بازرگانی هوشمند، ثبت شرکتها، سیفام، سامانه هوشمند صنعت، خودرو، سامانه شهرسازی و معماری، سامانه جامع بندری و دریایی، صدور مجوزات اقتصادی و...اشاره کرد و این در حالی است که سامانه شهرسازی و معماری جهت تسریع در ارائه خدمات و صدور مجوز برای ارباب رجوعان در آینده ای نزدیک به بهره برداری می رسد.
معاون توسعه مدیریت با بیان اینکه موقعیت و فرصت های ارتباطی سازمان منطقه آزاد انزلی زمینه مناسبی برای برگزاری رویدادهای فرهنگی هنری به منظور ایفای نقش محوری در تعاملات فرهنگ مبنا در سطح ملی و بین المللی است، اضافه کرد: در نتیجه بهره گیری از توانمندی های بخش خصوصی در حوزه های فرهنگی هنری جهت برپایی رویدادهای استانی، ملی، و به ویژه بین المللی این حوزه در دستور کار سازمان برای سالهای آتی در قالب هایی همچون جشنواره های فرهنگی-هنری کشورهای اتحادیه اقتصادی اوراسیا، حاشیه دریای خزر و جغرافیای فرهنگی نوروز، قرار دارد.

همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان