سه شنبه, 04 اردیبهشت 1403
سه شنبه, 04 اردیبهشت 1403

به گزارش حکایت گیلان |  شهربازی سرپوشیده«بازی باکس» مجتمع تجاری،فرهنگی آرش مارکت با سرمایه گذاری بالغ بر ۱٠ میلیارد تومان در مرکز خرید آرش با حضور مسئولین و شهروندان افتتاح شد.

مدیرعامل شرکت انبوه سازان آرش منطقه آزاد انزلی پیش از افتتاح این شهربازی  با تاکید بر اهمیت اشتغالزایی برای جوانان گیلانی گفت: پروژه آرش مارکت با دارا بودن چندین واحد تجاری با کاربری های مختلف، سالن کنسرت و همایش ،رستوران و کافی شاپ در یکسال گذشته به بهره برداری رسید و به لطف خدا بسیاری از جوانان همین منطقه در این مرکز مشغول به کار شدند.

آرش تقی پور دهکاء، همچنین در حاشیه افتتاح شهربازی سرپوشیده آرش مارکت گفت: این پروژه با سرمایه گذاری بالغ بر ۱٠ میلیارد تومان در مرکز خرید آرش راه اندازی شده است و با داشتن وسایل بازی بروز و مدرن برای بازی کودکان ظرفیت خوبی است تا مسافران و گردشگران از آن بهره مند شوند.

وی با بیان اینکه در فاز اول افتتاحیه آرش مارکت ۲۰۰ نفر مشغول به کار شدند، تصریح کرد: با افتتاح شهر بازی «بازی باکس» برای بیش از ۳۰ نفر اشتغال ایجاد شده است.

در ادامه امین تقی پور دهکاء هم در صحبت هایش به راه اندازی پویش #خوبی_را_دنبال_کن، اشاره کرد و گفت: در راستای مسئولیت اجتماعی شرکت، ما در دوره شیوع ویروس کرونا رویدادهای مهمی را نیز جهت کمک به مردم عزیزمان برگزار کردیم که یکی از آنها پویش «خوبی رو دنبال کن» برای کمک به زنجیره یاری به هموطنان مان بود و اقدامات و مثبت و قابل توجهی در این پویش شکل گرفت.

وی گفت: خوشبختانه همه کارکنان شرکت خودشان را اعضای یک خانواده بزرگ به نام خانواده بزرگ آرش می دانند و یکی از مهمترین راهبردهای هلدینگ آرش کار تیمی است که از ابتدای کار تا رسیدن به این مرحله منجر به موفقیت شده است.

مدیرعامل شرکت انبوه سازان آرش منطقه آزاد انزلی در ادامه در خصوص پروژه بزرگ آرش مال در منطقه آزاد انزلی گفت: مجتمع تجاری ، تفریحی و فرهنگی آرش مال با بهره گیری از پتانسیل متخصصین و تکنسین های بومی منطقه با ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی در خرداد ماه ۱۴٠۲ به بهره برداری خواهد رسید.

وی افزود: پروژه تجاری و فرهنگی آرش مال با داشتن بیش از ۲۰ هزار متر مربع مساحت و واحد های تجاری و اداری و نیز سالن های فرهنگی و ورزشی در شش طبقه با امکانات بروز و مراکز مختلف خرید یکی از بزرگترین مجتمع های تجاری حال حاضر منطقه آزاد انزلی در استان گیلان می باشد.

مدیرعامل شرکت انبوه سازان آرش منطقه آزاد انزلی تصریح کرد:این پروژه تجاری تفریحی فرهنگی در ۶ طبقه به مساحت ۲۵ هزار مترمربع بنا شده است و دارای ۱۷۴ واحد تجاری، یک سالن کنسرت استاندارد به ظرفیت ۱۱۰۰ نفر و سه سالن سینمایی VIP، فود کورت، روف گاردن رو به دریای کاسپین، رستوران، مرکز آرامش، شهربازی کودکان و واحد های تجاری و خدماتی ویژه می باشد.

وی افزود: بزرگترین پردیس سینمایی شمال کشور و استان گیلان در این مجموعه احداث شده که شامل یک سالن سینمای تخصصی مطابق با استاندارهای روز دنیا با ظرفیت ۸۰۰ نفر و سه سالن خانوادگیVIP می باشد که برای پوشش همایش ها و سمینارها و نیز برنامه های فرهنگی طراحی شده است.

وی در این نشست با اشاره به اینکه شرکت انبوه سازان آرش منطقه آزاد انزلی بیش از ۱۵ سال سابقه کار در زمینه طراحی، اجرا و ساخت پروژه های مختلف دارد،اظهار کرد: این شرکت با داشتن بیش از ۲هزار واحد اقامتی ، گردشگری و تفریحی در منطقه آزاد انزلی، به ویژه در زیباکنار استان گیلان مشغول به فعالیت می باشد.

منبع: گیل ابراز

همرسانی کنید:
برچسب‎ها : آرش مارکت

نظر شما:

security code

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان