جمعه, 10 فروردین 1403
جمعه, 10 فروردین 1403
یک بچه را جای این اپراتورها بگذارید؛

عدم پاسخگویی مناسب سامانه 122 آبفای گیلان به گزارش قطعی و افت فشار آب

۱۴۰۱/۱۲/۲۴ ۱۰:۳۵ چاپ

اختصاصی حکایت گیلان | پیام‌های شهروندی مختلفی به ما ارسال شده که از افت و قطعی آب در مناطق مختلف رشت از جمله خیابان باهنر و خیابان امام خمینی خبر می‌دهد. در برخی از مناطق آب ساعتهای متمادی در طول روز قطع است و موجب اخلال در زندگی مردم شده است.

سامانه 122 هم که ظاهرا برای گزارش و اطلاع رسانی در این رابطه در نظر گرفته شده به جای پاسخگویی مناسب با ادبیاتی نه چندان مناسب از خود رفع مسئولیت می‌کند و تنها به گزارش کردن و ارسال اس ام اس خالی کفایت می‌کند. ما برای گزارش قطعی آب با این سامانه تماس گرفته ایم که اپراتورهای آن ظاهرا چندان حال و حوصله ای برای پاسخگویی ندارند و می‌گویند اگر مشکل دارید می‌توانید به اداره آب در فلکه گاز رشت مراجعه کنید. مشخص نیست اگر قرار است به صورت حضوری مراجعه کنیم، دیگر چه نیاز به سامانه تلفنی و این همه تشکیلات است. حتی یک بچه را هم می‌توان درآنجا گمارد. از همان‌ها که پدرانشان در قدیم به هرکسی که تماس می‌گرفت تاکید می‌کردند که بگویندبگو «بابا خونه نیست»!

مدت‌هاست شهروندان از عملکرد مدیریت آب نارضایتی‌های خود را نشان داده اند. بسیاری از کارکنان پیمانی این شرکت هم گفته اند که ماه هاست حقوق نگرفته اند. گزارش‌های مختلفی از سرقت درپوش‌های فاضلاب رسیده و هفته ها برای جایگزینی آن کاری نشده است. حالا هم که افت و قطعی آب مزید برعلت شده است. عدم پاسخگویی را هم به آن اضافه کنید تا خودتان حدیث مفصلی از این مجمل بخوانید. این مدیریت ضعیف چیزی جزء انباشت نارضایتی به وجود نمی‌آورد.

همرسانی کنید:

نظرات شما:

shadi 27 اسفند 1401 ساعت 01:12

واقعا خجالت داره، چرا مردمو عصبی می کنید؟

نظر دهید - پسندیدم 0

نظر شما:

security code

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان