شنبه, 01 اردیبهشت 1403
شنبه, 01 اردیبهشت 1403

به گزارش حکایت گیلان | اکبر میثاقیان سرمربی تیم داماش گیلان بعد از یک شکست غیرخانگی  در تماسی تلفنی از سوی ناصر زحمتکش مالک باشگاه برکنار شد.

‎برخی کانالهای هواداری خبر داده اند  زحمتکش پس از دیدار مقابل شهرداری بندرعباس خواهان برکناری میثاقیان بوده و اصرار وی در برکناری میثاقیان پس از شکست مقابل نفت و گاز گچساران با تماسی تلفنی منجر به اخراج سرمربی کهنه‌کار داماش گیلان شد.

‎گفته می‌شود محمدرضا مهدوی، کاپیتان اسبق داماشی‌ها به عنوان مربی موقت تمرینات داماش گیلان را برگزار خواهد کرد. این در حالی است که پیش از این مالک باشگاه اعلام کرده بود تمام مربیان رشتی از تیم کنار گذاشته شده اند. 

تیم داماش با 35 امتیاز در جایگاه دوم جدول گروه خود قرار دارد. تنها 6 هفته به پایان مسابقات گروهی باقی مانده و رقابت سنگینی بین صدرنشینان به‌وجود آمده است. در جدول رده بندی نفت و گاز گچساران با 46 امتیاز در صدر است و شانس اصلی صعود مستقیم است. داماش و شهید قندی با 35 امتیاز ، شهرداری نوشهر و شهدای رزکان کرج با 34 و شهرداری ماهشهر با 33 امتیاز به دنبال این تیم هستند. تیم دوم در صورت صعود به مرحله پلی آف خواهد رفت و در دیدار رفت و برگشت با تیم دوم گروه الف تکلیف تیم سوم صعود کننده مشخص خواهد شد. 

 

همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان