جمعه, 31 فروردین 1403
جمعه, 31 فروردین 1403
تهدید سپیدرود و داماش توسط سازمان لیگ؛

با این نور ضعیف حق برگزاری مسابقات در سردار جنگل را ندارید!

۱۴۰۱/۱۲/۲۲ ۱۱:۵۵ چاپ

به گزارش حکایت گیلان |در آستانه شروع ماه مبارک رمضان و برگزاری مسابقات لیگ های سراسری در زیر نور، سازمان لیگ فوتبال ایران با ارسال نامه ای به مدیرکل ورزش و جوانان گیلان، ریاست هیات فوتبال گیلان و مدیران عامل باشگاه های سپیدرود رشت و داماشیان رشت اعلام کرد که ورزشگاه سردارجنگل اجازه برگزاری مسابقات در زیر نور را نخواهد داشت.

از آن‌جا که ورزشگاه شهید عضدی نیز آماده برگزاری مسابقات نیست، این تهدید، خطر بزرگی برای دو تیم رشتی است. تیم داماش در جدول رده بندی گروه خودش در رده دوم قرار گرفته و شانس بالایی برای صعود دارد. سپیدرود نیز در مکان سوم گروه خودش، چشم انتظار مسابقات بعدی است.

 در نامه سازمان لیگ تهدید شده است که در صورتی تا تاریخ ۲۴ اسفندماه نسبت به ترمیم نور ورزشگاه سردارجنگل اقدامی نشود در ماه مبارک رمضان اجازه میزبانی در این ورزشگاه صادر نخواهد شد!

مشروح نامه سازمان لیگ به شرح زیر است:

مدیرکل محترم اداره ورزش و جوانان استان گیلان

ریاست محترم هیات فوتبال استان گیلان

مدیرعامل محترم باشگاه فرهنگی ورزشی سپیدرود / داماشیان

با سلام؛

احتراما، پیرو نامه نگاری های قبلی و همچنین با توجه به لزوم برگزاری کلیه مسابقات لیگ دسته دوم کشور در ایام ماه مبارک رمضان پس از اذان مغرب در زیر نور و از آنجایی که استادیوم سردار جنگل رشت محل برگزاری مسابقات دو تیم سپیدرود و داماشیان می باشد لذا به استحضار می رساند بر اساس گزارش نماینده سازمان لیگ استادیوم فوق به دلیل ضعف در سیستم روشنایی و غیراستاندارد بودن میزان لوکس نور، شرایط برگزاری مسابقات در زیر نور را ندارد.

لذا چنانچه تا روز چهارشنبه مورخ ۲۴/۱۲/۱۴۰۱ مشکل نور ورزشگاه رفع نگردد و میزان لوکس نور ورزشگاه تا حداقل ۱۰۰۰ لوکس تقویت نگردد مسابقات تیم سپیدرود و داماشیان می بایست در ورزشگاهی واجدالشرایط در داخل استان گیلان و در غیراینصورت در استان مجاور برگزار گردد.

خواهشمند است با توجه به اهمیت موضوع دستورات لازم در جهت رفع مشکلات نور استادیوم سردار جنگل رشت را صادر فرمایید.

بدیهی است کلیه مسئولیت در این خصوص به عهده تیم های نامبرده می باشد.

محمدرضا کشوری فرد

سرپرست سازمان لیگ فوتبال

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان