جمعه, 10 فروردین 1403
جمعه, 10 فروردین 1403

به گزارش حکایت گیلان | فرمانده انتظامی شهرستان داراب گفت: بر اثر تیراندازی در مراسم عروسی، پدر داماد به قتل رسید و قاتل نیز کمتر از ۲۴ ساعت دستگیر شد.

سرهنگ علیرضا نوشاد پنجشنبه در این باره گفت: در پی اعلام خبری به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر تیراندازی منجر به قتل در شهرک "ثارالله" شهرستان داراب، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس امنیت عمومی در بررسی‌های اولیه مطلع شدند که فردی ۳۳ ساله در یک عروسی به هنگام شادی با اسلحه شکاری به صورت سهوی به سمت پدر داماد تیراندازی کرده که منجر به مرگ وی شده است.

فرمانده انتظامی داراب گفت: ماموران تحقیقات خود را آغاز و با اقدامات فنی و تخصصی موفق شدند قاتل که با سواری پژو در حال حرکت بود را شناسایی و دستگیر و اسلحه وی را نیز کشف کنند.

نوشاد با اشاره به اینکه قاتل در تحقیقات به عمل آمده به قتل ارتکابی اعتراف و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد، گفت: پلیس قاطعانه با افرادی که اقدام به خرید و فروش و نگهداری سلاح‌های غیرمجاز می‌کنند برخورد می‌کند و از شهروندان درخواست می‌شود در صورت اطلاع از اینگونه موارد مراتب را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند تا برخورد قانونی با متخلفان صورت گیرد.

شهرستان داراب در ۲۲۵ کیلومتری جنوب شرقی شیراز قرار دارد.

منبع:ایرنا

همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان