شنبه, 01 اردیبهشت 1403
شنبه, 01 اردیبهشت 1403
پنالتی که لحظات آخر تکرار نشد!

توقف ملوان در خانه مقابل شاگردان مهدی رحمتی

۱۴۰۱/۱۲/۱۵ ۱۸:۵۶ چاپ

به گزارش حکایت گیلان | تیم فوتبال ملوان بندر انزلی در هفته بیست و دوم رقابتهای لیگ برتر کشور در یک دیدار خانگی برابر آلومینیوم اراک به نتیجه مساوی دست یافت.

تیمهای فوتبال ملوان بندر انزلی و آلومینیوم اراک عصر دوشنبه در ورزشگاه زنده یاد سیروس قایقران در حضور حدود سه هزار تماشاگر مقابل هم قرار گرفتند که در نهایت این دیدار با نتیجه مساوی یک بر یک خاتمه یافت

در نیمه اول این دیدار هر ۲ تیم بازی هجومی را در دستور کار خود قرار دادند اما تیم ملوان بیشتر بر بازی تسلط داشت و حملات متعددی را انجام داد اما هیچ یک از این حملات تبدیل به گل نشد تا نیمه اول بدون رد و بدل شدن گلی با نتیجه مساوی خاتمه یابد.

در نیمه دوم نیز هر ۲ تیم بازی هجومی را به نمایش گذاشتند و در دقیقه ۶۰ مدافعان آلومینیوم بر روی میلاد جهانی بازیکن ملوان مرتکب خطای پنالتی شدند که این ضربه را میلاد شعبانلو به گل تیدیل کرد تا نتیجه بازی یک بر صفر به سود ملوان دنبال شود.

بازی با همین نتیجه یک بر صفر رو به اتمام بود که در وقت‌های تلف شده، میلاد جهانی بازیکن ملوان مرتکب خطای پنالتی شد و اسماعیل شریفات بازیکن آلومینیوم پشت ضربه پنالتی قرار گرفت که این ضربه را دروازبان ملوان دفع کرد اما رضا جبیره توپ برگشتی را به گل تبدیل کرد تا در نهایت این مسابقه با نتیجه مساوی یک بر یک خاتمه یابد.

قضاوت این دیدار را حسن اکرمی با کمک‌های مهدی عالیقدر و محمدجواد فلاح برعهده داشتند و در جریان این مسابقه سیدمهران موسوی و وحید محمدزاده از تیم فوتبال آلومینیوم اراک، محمود مطلق زاده و محمدحسین رنجبر از ملوان کارت زرد دریافت کردند، ضمن اینکه اشکان نامداری کمک مربی آلومینیوم نیز کارت قرمز گرفت.

تیم فوتبال ملوان بندرانزلی با ترکیب ایمان صادقی، پدرام قاضی‌پور(دقیقه ۸۶ محمدحسین رنجبر)، امیرحسین یحیی‌زاده، سعید کریمی، مصطفی نائیج‌پور، محمود مطلق‌زاده، میلاد جهانی، محمدصادق بارانی(دقیقه ۵۶ میلاد شعبانلو)، مهران احمدی(دقیقه ۵۶ مهدی موقری)، سهیل فداکار(دقیقه ۸۶ پرهام صیاد)، مهدی مومنی(دقیقه ۷۶ مسعود زائرکاظمینی) به سرمربیگری مازیار زارع مقابل آلومینیوم اراک قرار گرفت.

همچنین تیم فوتبال آلومینیوم اراک با ترکیب حسین پورحمیدی، وحید محمدزاده، امیرمحمد هوشمند، سیدمهران موسوی، محمد مسلمی پور، میلاد فخرالدینی، علیرضا نقی‌زاده، مصطفی احمدی، محمود قاعدرحمتی، محمدرضا آزادی(دقیقه ۸۲ رضا جبیره)، هانسل زاپاتا(دقیقه ۸۲ اسماعیل شریفات) و سرمربیگری سیدمهدی رحمتی رو در روی ملوان قرار گرفت.

تیم فوتبال الومینیوم اراک با این تساوی، ۳۱ امتیازی شد و در مکان هفتم جدول رده‌بندی قرار گرفت و همچنین تیم فوتبال ملوان بندرانزلی نیز با این تساوی ۲۳ امتیازی شد و در مکان دوازدهم جدول رده‌یندی ۱۶ تیمی این مسابقات قرار گرفت.

منبع:ایرنا

همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان