سه شنبه, 28 فروردین 1403
سه شنبه, 28 فروردین 1403
حواشی بررسی برنامه های کاندیداهای شهرداری رشت؛

اگر دانشجوی صنعتی شریف هستید چرا انگلیسی حرف نمی زنید! | خانه کاندیدای غیربومی در نزدیکی رشت

۱۴۰۱/۱۲/۱۱ ۱۰:۵۸ چاپ

به گزارش حکایت گیلان | حسین مرادی و رضا طاهری دو‌ کاندیدا از مجموع چهار کاندیدای راه یافته به مرحله نهایی احراز پُست شهردار رشت ، با حضور در ساختمان شورای رشت به ارائه برنامه هایشان پرداختند. مهدی نوریس تنها غائب این جلسه بود.

حسین مرادی یکی از این کاندیداها بود که در معرفی خود اعلام کرد دارای دکتری مهندسی سازه از دانشگاه صنعتی شریف است . وی در این جلسه افزود: بنده از سال ۸۰ با توجه به تاسیس شهرداری منطقه دو تهران ، به فعالیت پرداختم و در سال ۹۰ تا ۹۲به عنوان شهردار منطقه ۲۲ تهران فعالیت داشتم.

مسعود عباس نژاد عضو شورای اسلامی شهر رشت  پس از ارائه برنامه توسط حسین مرادی یکی از کاندیداهای تصدی جایگاه شهردار رشت اظهار کرد: چنانچه اعضای شورا به شخص شما اعتماد کنند آیا می توانید از هلدینگ هایی که در تهران بهره برده اید نیز برای رشت استفاده کنید؟

چرا انگلیسی حرف نزدید؟
یکی دیگر از اعضای شورای رشت نیز در این جلسه با اشاره به اینکه تمایل دارم همانند عادل فردوسی پور سوالاتم را مطرح کنم اظهار کرد: دیگر سوالات را همکاران شورایی ام از کاندیداها می پرسند و بنده معتقدم دارا بودن مدرک دکتری دانشگاه صنعتی شریف به معنای نخبه بودن افراد است.

رضا عاشری با بیان اینکه بنده ده سال است که کارمند شهرداری رشت هستم افزود: بارها دیده ایم که افراد مختلف پیش از انتخاب شدن مباحث مختلفی را مطرح می کنند اما پس از آن در عمل چیز خاصی مشاهده نمی شود و بنده می خواهم بدانم که چرا در جلسه پیشین که یکی از اعضای شورا سوالی را به زبان انگلیسی از شما پرسید را بدون پاسخ گذاشتید و آیا شما نسبت به زبان انگلیسی آشنایی ندارید؟

دز نزدیکی رشت خانه دارم

رضا طاهری یکی دیگر از کاندیداهای شهرداری بود برنامه های خود را ارائه کرد. بررسی برنامه ها که در سایت شورا منتشر شده نشان می‌دهد که او بیشتر از کاندیدای غیربومی دیگر رشت را می‌شناخت.  حداقل این است که اعلام کرد که در نزدیکی رشت خانه دارد و این شهر را دوست دارد. 

همرسانی کنید:

نظرات شما:

م .ح.پدرپورواجارگاه 13 اسفند 1401 ساعت 09:12

مگه دانشجوی دانشگاه صنعتی شریف ایرانی نیست فارسی بگوید بهتذاست

نظر دهید - پسندیدم 1

نظر شما:

security code

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان