جمعه, 10 فروردین 1403
جمعه, 10 فروردین 1403
درباره انصراف مالک سپیدرود از تیمداری؛

سپیدرود را به فولاد و یا دخانیات گیلان واگذار کنید!

۱۴۰۱/۱۲/۰۸ ۱۱:۱۳ چاپ

اختصاصی حکایت گیلان | «علیرضا نوید»، مالک باشگاه سپیدرود رشت طی نامه ای خطاب به مدیرکل ورزش و جوانان استان گیلان، انصراف خود از ادامه تیم داری را اعلام  و تیم را به این اداره کل واگذار کرد. 

مالک سپیدرود در این نامه اعلام کرد: در این مدت 15 ماهه، هیچ گونه حمایت های مادی و معنوی مسئولان استان گیلان و شهر رشت به جز کمک دو میلیارد تومانی از سوی شهرداری رشت انجام نشده است. همچنین کمک هواداران، اسپانسر و دوستانش نیز بالغ بر 1.5 میلیارد تومان بوده است. 

وی همچنین نوشته است که قصد واگذاری باشگاه به شخص دیگری را داشته که به دلیل خلف وعده وی، از طریق قضائی پیگیر آن است. 

در قسمت دیگری از نامه آمده است که وی مذاکراتی را برای هبه باشگاه به شرط پرداخت بدهیهای قبلی به چند شرکت تولیدی و همچنین شهرداری رشت را ارائه داده است که هیچ کدام به دلیل حواشی حاضر به این کار نشده است. 

گفتنی است یکی از مشکلات سپیدرود و همچنین داماش  عدم درآمد پایدار برای این باشگاه است. مشخص است افراد حقیقی با درآمدهای متوسط مالی توان تیمداری را ندارند. همه باشگاه های متمول ایران از جمله فولاد مبارکه، فولاد خوزستان، گل گهر سیرجان و یا ذوب آهن از شرکت های درآمدزا تزریق می‌شوند و در عوض تیم‌های شمالی با مشکلات مالی ناشی از فقدان توان مالی مالکیت رنج می‌برند.

در گیلان چندان واحدهای تولیدی قوی وجود ندارد که این بار نسبتا سنگین را برعهده بگیرد. البته نمونه هایی چون فولاد گیلان و یا حتی دخانیات شرایط بهتری دارند که تاکنون مذاکره و صحبتی با آن ‌ها نشده است. اگر ورزش و جوانان گیلان بازهم بخواهد یک پیمانکار و یا شخص دیگری را عهده دار مالکیت سپیدرود کنند مشخص است که این مسائل دوباره ادامه خواهد داشت. سپیدرود نیازمند یک مالک متمول است و نه مالک تبلیغاتی و شعاری! چیزی که هیچگاه در طول تاریخ بدان دست نیافته است و تنها حضور هوادارانش است که تیم را زنده نگه داشته است. 

همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان