پنجشنبه, 30 فروردین 1403
پنجشنبه, 30 فروردین 1403

به گزارش حکایت گیلان | مازیار زارع در نشست خبری بعد از بازی ملوان مقابل استقلال در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی گفت: نسبت به بازی قبل در آزادی مقابل استقلال شکل بازی مان فرق داشت و خوب هم پیش می‌رفت. قبل گل هم موقعیتی به استقلال ندادیم و شاید یک موقعیت نصفه و نیمه داشتند. کاملا شکل خوب دفاعی داشتیم و می‌خواستیم گل نخوریم تا دقایق بگذرد اما با اخراجی که دادیم، کار برایمان سخت شد.

وی افزود: اگر ۱۰ نفره هم نمی‌شدیم، می‌توانستیم به بازی برگردیم. به هر حال بچه‌ها زحمت خودشان را کشیدند و به آن ها خسته نباشید می‌گویم. هر چه جلوتر می‌رفتیم بازی به نفع ما می‌شد و برای استقلال خطرناک‌تر پیش می‌رفت چرا که بی‌محابا حمله می‌کردند.

سرمربی تیم فوتبال ملوان درباره اعتراض شدید به عملکرد داور پس از اخراج بازیکن ملوان گفت: اینکه اخراج بود یا نه برای من جای سوال دارد اما مطمئنم اگر بازیکن استقلال مشابه این حرکت را مرتکب می‌شد، به هیچ وجه اخراج صورت نمی‌گرفت. داور چهارم بازی هفته قبل ملوان و گل گهر در این دیدار داور وسط بود و به گواه کارشناسان اشتباه کرده بود. البته به جز آقای خسروی (کارشناس داوری) که نمی‌خواهم خیلی درباره‌اش صحبت کنم چرا که کلا یک کلمه هم بلد نیست و هر جا تصاویر ملوان را پخش می‌کنند، پاسخ منفی می‌دهد.

زارع با اشاره به صحنه خطای بازیکن تیمش و در نهایت اخراج از زمین گفت: یک نفر من را روشن کند. من در این فوتبال نبودم و متوجه نمی‌شوم! چهار روز پیش در محوطه جریمه روی سهیل فداکار مانند همین اتفاق رخ داد و دو نفر از چهار کارشناس داوری برنامه فوتبال برتر می‌گویند روی بازیکن ملوان پنالتی صورت گرفت. آقای خسروی در همین برنامه فوتبال برتر گفت پنالتی نبود! دنبال بهانه نیستم. استقلال خوب بود برد و نوش جانش اما جواب من را بدهید. فرق این صحنه اخراج با صحنه ۴ روز پیش که روی بازیکن من اتفاق افتاد، چه بود؟

وی ادامه داد: آقای خسروی فرق این صحنه را با صحنه ۴ یا ۵ روز پیش مقابل گل گهر چه بود که می‌آیی آنجا می‌نشینی هر وقت اسم ملوان را می‌شنوی می‌گویی «نه پنالتی نبود، خطا نبود.» آقای حیدری (داور این دیدار) بگوید فرق این دو صحنه چیست؟ این اشتباه‌ها برای ملوان است. می‌دانید چرا؟ چون اصلا مسئولی در انزلی نداریم که بیاید حق ما را بگیرد. اصلا کسی نیست که دنبال حق ما باشد. نه نماینده‌ای و نه فرمانداری جلو نمی‌آید. هیچ کس حامی ملوان نیست. همه عقب نشسته‌اند. خیالشان راحت؛ فقط ۳ جوان اینجا هستند. اگر کمک آقای پوررشید نباشد نمی‌دانم چه اتفاقی می‌افتد.

زارع تصریح کرد: کوچکترین کار فقط یک مصاحبه است که آن را هم انجام نمی‌دهند. معمولا اتفاقی برای یک تیم می‌افتد مسئولان در یک شهرستان مصاحبه‌ای می کنند تا یک فشاری بیاورند اما این کار را هم نمی‌کنند. همه با خیال راحت نشسته‌اند. ما سه نفر (زارع، نوری و پوررشید) اینجا هستیم و جوابگوی باخت‌ها هم هستیم. فقط آقای خسروی (کارشناس داوری) جواب من را بدهد که چرا صحنه مشابه را گفته بود پنالتی نیست؟

زارع درباره تشویق خود از سوی تماشاگران استقلال گفت: نظر لطف‌شان بود و نمی‌دانم چرا این اتفاق افتاد؟ از همه شان ممنونم و امیدوارم این فرهنگ در استادیوم‌ها جا بیفتد.

منبع:ایلنا

همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان